فروشگاه محصولات دانلودی نخبگان

ضمن تشکر ازبازدید کنندگان وخریداران محترم فروشگاه محصولات دانلودی ازاین فروشگاه 1_سایت دارای پشتیبانی میباشد که به مشکلات احتمالی خریداران رسیدگی میکند ۲_ لطفا درصورتیکه خریدتان به هر دلیل ناموفق بود وجه کسر گردید طی 24ساعت بحسابتان برگشت داده میشود چنانچه خریدتان موفق بود ولی نتوانستید فایل را دانلود نمایید به پشتیبانی سایت اطلاع دهید تا فایل و لینک خرید در اختیارتان قرار گیرد ۳_در صورت نداشتن ایمیل میتوانید از چند حرف انگلیسی استفاده نمایید ویا ایمیل فرضی rezaa.rezaa1234567@gmail.com استفاده کنید تا امکان خرید به شما بدهد. (محل مورد نظر را حتما پر کنید) ۴_ به هنگام خرید حتما دکمه تکمیل فرایند خرید را بفشارید . ۵_چنانچه قصد خرید فایلی را دارید ولی بدلیل مشکلاتی نظیر نداشتن رمز پویا ؛ کندی اینترنت و یا اشنا نبودن با نحوه خرید از فروشگاه و.... مواجه هستید با شماره 09932928977لطفا از طریق پیامک و یا از طریق تلگرام و ایتا در تماس باشید(در واتساپ پیام ندهید) تا راحت تر و سریع تر راهنمایی و ازطرق مختلف درخواست شما پیگیری گردد (از طریق تلگرام و یا پیامک پاسخگو هستیم ) 6_سعی شده توضیحات کاملی ازمحتویات فایل قبل از خرید در اختیار شما قرار دهیم با این حال چنانچه فایلی را خریداری نمودید و محتویات ان را فاقد ارزش تشخیص دادید محترمانه در قسمت نظرات یا از طریق پیامک و یا سایر روش های ارتباطی موجود باذکر ایرادات اطلاع تا پس از بررسی رسیدگی گردد .6 - قسمت کد تخفیف بمناسبت های خاصی فعال میباشد که اطلاع رسانی می‌شود درسایر مواقع محل کد تخفیف را خالی بگذارید و عدد یا حروفی وارد نکنید

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 171
  • بازدید دیروز : 478
  • بازدید کل : 1183973

گزارش کاراموزی حسابداری در فروشگاه زنجیره ای رفاه


گزارش کاراموزی حسابداری در فروشگاه زنجیره ای رفاه

گزارش کاراموزی حسابداری در فروشگاه زنجیره ای بصورتwordقابل ویرایش در 75 صفحه شامل 4 فصل شامل فصل اول معرفی مکان کاراموزی فصل دوم نوع خدمات قابل ارائه و هدف از تاسیس فروشگاه و در فصل سوم تشریح روند کار شامل آشنایی عملی با محیط کاری و نحوه چیدمان فروشگاه های زنجیری و نحوه کار با سیستم نرم افزاری فروشگاه و صدور سندهای مهم حسابداری در فروشگاه و در فصل چهارم به ارائه پیشنهادات پرداختیم در زیر فهرست مطالب و بریده های ازاین گزارش کگاراموزی اورده شده است 

 

فصل یک... 4

معرفی مکان کاراموزی.. 4

مقدمه. 5

نسل جدید فروشگاه های رفاه. 6

انواع فروشگاه های رفاه:7

رفاه اکسپرس.... 7

رفاه اکسترا8

رفاه هایپر. 8

فصل دوم. 9

هدف از تاسیس و نوع خدمات قابل ارائه. 9

منشور اخلاقی فروشگاه رفاه. 10

هدف از تاسیس فروشگاه. 11

نوع خدمات.. 11

ارائه تسهیلات زیر در دو سطح خرد و کلان در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.. 12

عرضه کالاهای منحصر بفرد. 13

خدمات وسیع به مشتریان.. 13

تهیه و ارائه گزارش های مدیریتی.. 13

مدیریت مشتریان و ایجاد وفاداری.. 13

هدف چیدمان :13

اصول مديريت در فروشگاه و چيدمان فروش :14

فصل سوم. 15

تشریح روند کار. 15

مزایای حسابداری نقدی یا یکطرفه :16

معایب حسابداری دفتری یا یکطرفه :17

حسابداری دوطرفه (حسابداری تعهدی). 17

مزایای حسابداری دوطرفه:17

حسابداری در فروشگاه چه نتایجی دارد؟. 18

چه زمانی به نرم افزار حسابداری احتیاج داریم.. 18

مشکلات حسابداری فروشگاه ها19

یک حسابدار حرفه ای چه ویژگیهایی دارد؟. 19

روشهاى فروش کالا. 20

صورتحساب یا فاکتور فروش.... 20

تخفیفات.. 21

حساب فروش کالا. 22

حساب برگشت از فروش.... 22

حساب تخفیفات نقدی فروش.... 23

دفترروزنامه اختصاصی فروش.... 23

هزینه حمل کالای فروش رفته. 24

انواع تخفیفات در مؤسسات تجاری.. 24

تخفیفات بر اساس توافق طرفین.. 24

سيستم حسابداري نرم افزاری.. 26

سیستم نرم افزاری فروشگاه زنجیره ای.. 28

برخی از امکانات ویژه. 29

بخش اصلی نرم افزار. 35

تعریف کلیدهای پر کاربرد. 37

تعریف اطلاعات اصلی.. 38

تعریف مشتریان.. 38

تعریف بانکها39

تعریف کالاها39

تعریف هزینه ها39

تعریف برداشتها40

تعریف خدمات.. 40

موجودي چکها40

اسناد پرداختی.. 41

ثبت اطلاعات تکمیلی.. 41

وضعیت حسابها41

ثبت قیمت کالا. 42

تاریخ انقضاء42

مهلت تسویه. 42

ثبت شرح آماده. 43

ثبت شرح کالا. 43

ثبت عملیات روزانه. 45

فاکتور فروش.... 48

فاکتور برگشت از خرید. 50

فاکتور برگشت از فروش.... 50

پرداخت.. 51

دریافت.. 51

بانک... 52

چک... 53

صندوق.. 54

اصلاح فاکتورها55

انتقال حساب.. 56

انتقال بدهکاري اشخاص به یکدیگر. 56

انتقال حساب اشخاص به هزینه ها57

انتقال حساب اشخاص به برداشتها57

انتقال حساب بانکها به حساب اشخاص.... 58

ابطال اسناد انتقالی.. 58

فاکتورهاي خاص.... 58

فاکتور ضایعات.. 59

. تحویل کالاهاي تولید شده. 59

گزارشات.. 61

امکانات.. 63

پشتیبانی.. 64

تقویم.. 65

خروجي اطلاعات ( گزارشات ). 66

سيستم حسابداري.. 66

حسابداري انبار. 66

مراحل ثبت سند در حسابداري.. 66

محاسن.. 67

معايب.. 67

كالاهاي معاف ازماليات برارزش افزوده:68

ثبت ماليات برارزش افزوده آن درحسابهاي فروشگاه بشرح ذيل مي باشد:68

ثبت ماليات برارزش افزوده درخريدكالاي اماني :69

درمقابل ثبت هاي خريدنقدي واماني بابت كالاي فروش رفته نيزثبت زيرانجام مي گيرد:69

ماليا ت كاركنان – حقوق :70

ماليات اشخاص ثالث(پيمانكاران):70

پس از واريز به اداره ماليات طي فيش واريزي اين ثبت انجام ميشود:71

تصاویر نرم افزار. 72

فصل چهارم. 74

نتیجه گیری و پیشنهادات.. 74

 

نسل جدید فروشگاه های رفاه

هدف فروشگاه های نسل جدید چیزی فراتر از تأمین کالاهای مورد نیاز مشتریان اسـت. این فروشگاه ها به دنبال خلق تجربه ای متفاوت و دلنشین برای مشتریان خود است تا در عین حال از مصاحبت با همکاران ما و حضور در محیطی زیبا و آراسته لذت برده و با آرامش و رضایت کامل نیز فروشگاه را ترک کنند.

فروشگاه های نسل جدید رفاه، تنوع مؤثری از محصولات را به مشتریان خـود عرضه می کنند. ایـن نوع فروشگاه ها، بـا رویکرد عرضه انواع محصولاتی که مورد نیاز مشتریان هستند نیز به سلایق متنوع مشتریان پاسخ می دهند.

محصولاتی که در فروشگاه های نسل جدید رفاه برای فروش عرضه می شوند، از خوش نام ترین برندها و دارای بهترین کیفیت هستند. محصولات سالمی که به ارتقای سلامتی افراد کمک می کنند مانند محصولات ارگانیک نیز بخشی از سبد محصولات این نوع فروشگاه ها هستند.

افزون بر ویژگی های فوق که در جهت ارتقای سطح کیفیت خدمات رسانی به مشتریان در نظر گرفته شده اند، مشتریان فروشگاه های نسل جدید می توانند محصولات مورد نیاز خود را با قیمت های رقابتی و همچنین تخفیف های ویژه نیز دریافت کنند، بنابراین مشتریان این نوع فروشگاه ها همزمان، به کیفیت برتر و قیمت بهتر دسترسی دارند.

مشتری مداری به عنوان اصلی ترین محور فعالیت فروشگاه های نسل جدید، به معنای توجه جدی به خواسته ها و دیدگاه های مشتریان است. از این رو، برقراری تماس مؤثر با مشتریان نه تنها برای پاسخگویی به نیازهای آنان، بلکه برای شناسایی ایده های نـوآوری و همچنین بهبود وضعیت موجود، در دستور کار همه همکاران فروشگاه های نسل جدید خواهد بود.

از طرفی فروشگاه های نسل جدید، علاوه بر تأمین کالا، نیز خدمات مورد نیاز مشتریان را برای خریدی آسان به خوبــی تأمین می کنند. همچنین سهولت دسترسی به فروشگاه، دریافت اطلاعات موردنیاز درباره محصولات، حمل کالا، پرداخت آسان، فضای پارکینگ، محل استراحت، امکانات تفریحی و سایر خدمات رفاهی به اقتضای نوع فروشگاه، در دسترس مشتریان خواهد بود.

انواع فروشگاه های رفاه:

فروشگاه های زنجیره ای رفاه به منظور عرضه خدمات متناسب با نیاز مشتریان، مجموعه فروشگاه های خود را در سه دسته طراحی نموده است: فروشگاه های اکسپرس، اکسترا و هایپر. مشتریان عزیز با توجه به زمان در دسترس، کالاهای مورد نیاز و همچنین امکانات جانبی مورد نظر خود می توانند در انواع مختلف فروشگاه های رفاه حضور پیدا کرده و محصولات مدنظر خود را به سهولت و با قیمیتی کمتر از قیمت درج شده روی کالا تامین نمایند.

 

صورتحساب یا فاکتور فروش

مواد خوراکى و بسیارى از کالاهاى مصرفى روزانه که معمولا در مغازه هاى خرده فروشى ، سوپر مارکتها و فروشگاههاى بزرگ عرضه مى شود ، غالبا با داد وستد ، خرید و فروش مى شود ∙ در این نوع معاملات معمولا سند و مدرکى بین خریدار و فروشنده مبادله نمى شود و تنها در برخى از موسسات خرده فروشى و فروشگاههاى بزرگ ، نوار ماشین صندوق ( ماشین ثبت فروش نقدى ) به عنوان مدرک فروش به خریدار داده مى شود ∙ اما در فروش نقدى اغلب کالاهاى بادوام و برخى از کالاهاى مصرفى ، بر حسب نوع کالا و سیستم حسابدارى موسسه فروشنده برگه فروش نقدى صادر و یا از برچسب ، برگه کالا و یا مدرک دیگرى به عنوان صورتحساب فروشنده استفاده مى کند و این مدرک را پس از دریافت پول همزمان با تحویل کالا به خریدار مى دهد. در عمده فروشى کالاها و معاملات نسیه براى روشن بودن شرایط معامله فروشندگان معمولا سندى به نام صورتحساب ، سیاهه یا فاکتور فروش تهیه مى کنند ∙ در فاکتور فروش اطلاعات زیر درج مى شود .

۱- شماره فاکتور

۲- تاریخ معامله

۳- نام فروشنده

۴- نام خریدار ( یا مشترى (

۵- شرایط حمل و تحویل و بها‌ى کالاى فروخته شده

۶- نوع ، مشخصات ، شماره ، مقدار ، قیمت فروش واحد (نرخ) کالاى فروخته شده

۷- جمع مبلغ فروش

تخفیفات

موسسات بازرگانى براى افزایش حجم فروش و تسریع در وصول مطالبات خود تدابیر گوناگونى را بکار مى گیرند که یکى از مهمترین آنها اعطاى تخفیف است‌ . انواع تخفیفاتى که موسسات بازرگانى اعم از تولید کنندگان ، عمده فروشان و خرده فروشان ، بر حسب نوع فعالیت خود ، به مشتریان اعطا مى کنند را مى توان در دو گروه اصلى زیر طبقه بندى کرد :

تخفیفات تجارى (trade discounts) ∙ فروش کالا به قیمتى ارزانتر از قیمت مندرج در فهرست قیمت (کاتالوگ) یا برچسب کالاهاى یک موسسه را اعطاى تخفیف و کاهشى را که در قیمت داده مى شود ، تخفیف تجارى مى نامند ∙ تخفیفات تجارى قاعدتا بر حسب درصدى از قیمت کالا تعیین مى گردد و معمولا به گروههاى مختلف مشتریان و در مواردى به نرخهاى متفاوت اعطا مى شود ∙

نکته: تخفیفات تجارى از کل مبلغ فاکتور یا صورتحساب فروش کسر مى شود و معمولا در مدراک و دفاتر حسابدارى فروشنده و خریدار ثبت نمى شود ∙

تخفیفات نقدى (cash discounts) ∙ در اوضاع و احوال عادى و با ثبات اقتصادى ، اغلب تولیدکنندگان و عمده فروشان ، کالاهاى خود را به نسیه مى فروشند ∙ در فروش نسیه کالا ، فروشنده علاوه بر ارزیابى اعتبار یکایک مشتریان و تعیین سقفى براى فروش نسیه به هر یک از آنان معمولا مهلتى را براى پرداخت مبلغ فاکتور تعیین مى کنند که به آن شرط فروش نسیه مى

حسابهایی که در حسابداری فروش کالا مورد استفاده قرار می گیرند :* حساب فروش کالا
* حساب برگشت از فروش
* حساب تخفیفات نقدی فروش
* فروش خالص

 

حساب فروش کالا

درآمد در مؤسساتی که به خرید و فروش کالا اشتغال دارند ، از طریق فروش کالای خریداری شده حاصل میگردد. بنابراین حساب فروش همانند درآمد عمل کرده ، افزایش آن بستانکار و کاهش آن بدهکار می شود. مانده عادی حساب فروش مانده بستانکار است .

— فروش کالا به صورت نقد :

زمانیکه فروش نقد کالا صورت می گیرد حساب فروش بستانکار و حساب صندوق ( بانک ) بدهکار می شود .

صندوق ( بانک)***
فروش ***

— فروش کالا به صورت نسیه :

زمانیکه فروش نسیه کالا صورت می گیرد حساب فروش بستانکار و حساب ، حسابهای دریافتنی بدهکار می شود .

حسابهای دریافتنی ***
فروش ***

 

حساب برگشت از فروش

در صورت برگشت کالای فروخته شده به جای بدهکار کردن حساب فروش ، حساب برگشت از فروش بدهکار می شود. این حساب بر عکس حساب فروش عمل کرده و کاهنده فروش می باشد و مانده عادی آن مانده بدهکار است .

— نحوه ثبت برگشت از فروش به صورت نقد :

برگشت از فروش ***
صندوق ( بانک ***

— نحوه ثبت برگشت از فروش به صورت نسیه :

برگشت از فروش ***
حسابهای دریافتنی ***

 

حساب تخفیفات نقدی فروش

این تخفیف که توسط فروشنده به خریدار داده می شود در دفاتر فروشنده تحت عنوان تخفیفات نقدی فروش ثبت می گردد . این حساب مانند برگشت از فروش مانده عادی آن بدهکار می باشد .

 

فروش خالص

فروش خالص = فروش در طی دوره مالی – ( تخفیفات نقدی فروش + برگشت از فروش و تخفیفات)

 

فرم گزارشی تهیه فروش خالص

فروش ناخالص ****
کسر می شود :
برگشت از فروش و تخفیفات **
تخفیفات نقدی فروش **
( ** )
فروش خالص ***

 

دفترروزنامه اختصاصی فروش

یک دفتر ثبت اولیه است که به منظور ثبت فروشهای نسیه طراحی گردیده است .

دفتر روزنامه دریافتهای نقدی

این دفتر روزنامه برای ثبت دریافتهای نقدی یک مؤسسه مورد استفاده قرار می گیرد .

 

هزینه حمل کالای فروش رفته

در برخی موارد مؤسسه باید پرداخت هزینه حمل کالا تا مؤسسه خریدار را تقبل نماید. این هزینه با هزینه حمل کالای خریداری شده فرق دارد . زیرا هزینه حمل کالای خریداری شده در محاسبه قیمت تمام شده کالای خریداری شده تأثیر دارد در حالیکه هزینه حمل کالای فروش رفته جزء هزینه های فروش بوده و در صورت سود و زیان و برای محاسبه سود ویژه عملیاتی برآورد می گردد .

 

انواع تخفیفات در مؤسسات تجاری

مهمترین نوع تخفیفات در مؤسسات تجاری عبارتست از :

* تخفیفات تجاری
* تخفیفات بر اساس توافق طرفین
* تخفیفات به دلیل عیب و نقص کالا
* تخفیفات نقدی خرید یا فروش

تخفیفات تجاری

معمولاً ، مؤسسات تجاری برای بالا بردن میزان فروش ، در زمانهای مختلف تخفیفاتی برای مشتریان خود در نظرمی گیرند . به عبارتی این تخفیفات در فروشهای بالا برای مشتریان صورت می گیرد و متفاوت می باشد . تخفیفات تجاری در دفاتر ثبت نمی گردند زیرا فعالیتهای مالی به قیمت تمام شده در دفاتر ثبت می شوند و نه به قیمت روز در بازار .

تخفیفات بر اساس توافق طرفین

گاهی خریدار و فروشنده بر سر قیمتی با یکدیگر توافق می کنند . این نوع تخفیفات نیز به همان دلیلی که در مورد تخفیفات تجاری گفته شد ، در دفاتر ثبت نمی گردند .

تخفیفات به دلیل عیب و نقص کالا

گاهی خریدار پس از دریافت کالای خریداری شده متوجه عیب و نقصی در آن می شود و یا در می یابد که با نمونه سفارش داده شده مطابت ندارد . در این صورت کالا برگشت داده می شود ، در نتیجه تخفیفی نیز در حساب برگشت از خرید ثبت می گردد . به همین دلیل این حساب را برگشت از خرید و تخفیفات گویند .

تخفیفات نقدی خرید و فروش

گاهی اوقات مؤسسات تجاری برای پرداخت زودتر از موعد و پیشگیری از عدم پرداخت به موقع از تخفیفات نقدی استفاده می کنند . این تخفیفات در دفاتر خریدار در بستانکار حسابی به نام تخفیفات نقدی خرید و در دفاتر فروشنده در بدهکار حسابی به نام تخفیفات نقدی فروش به ثبت می رسد . مانده عادی حساب برگشت از خرید بستانکار و مانده عادی حساب برگشت از فروش بدهکار است .

شرط فروش

در فروش نسیه ، فروشندگان کالا مدتی را برای دریافت طلب ناشی از فروش کالا به طور نسیه برای مشتریان خود تعیین می نمایند ، که به آن شرط فروش گفته می شود .

تخفیفات:

فروشندگان مبلغی از بهای متعارف کالای مورد معامله را کسر می کنند و یا قسمتی از بدهکاری خریدار را می بخشند.

۱) تخفیف توافقی: هر گاه قیمت کالای مورد معامله بر اساس چانه زدن تعیین شود و خریدار کالا را به قیمتی کمتر از قیمت متعارف خریداری کند و از فروشنده مبلغی را تخفیف گیرد تخفیف توافقی گویند.
۲) تخفیف تجاری: کاهش در قیمت فروش کالا نسبت به قیمت متعارف یا رایج آن که از جانب فروشنده به خریدار داده می شود.
۳) تخفیف نقدی: به صورت درصدی از مبلغ صورتحساب فروش در نظر گرفته می شود و در شرط فروش نسیه نوشته می شود.
۴) برگشت کالا و تخفیفات: گاهی اوقات در معاملات تجاری تمام یا بخشی از اجناس مورد معامله از سوی خریدار به فروشنده برگشت داده می شود. عدم تطابق کالای دریافتی با سفارش خرید نمونه ای از برگشت کالاست.

هزینه حمل:

کالای مورد معامله در محل فروشگاه یا کارخانه به خریدار تحویل می شود و حمل آن به عهده خریدار است. خریدار هزینه ای را که بابت حمل کالا متحمل می شود در حساب هزینه حمل کالای خریداری شده بدهکار می کند.

تعریف مشتریان

در بخش ««تعریف مشتریان»» شما باید مشخـصات کامـل مـشتریان خـود را واردنمایید. مشتریان شما شامل همهي افرادي خواهند بود که به هـر دلیلـی بـا آنهـا مراودهي کاري و مالی خواهید داشـت. خریـداران، فروشـندگان، مـشتریان کلـی،مشتریان جزئی و خلاصه تمام کسانی که شما با آنها سر و کار دارید باید در قسمت مشتریان تعریف شوند.

پس از ورود نام مشتري باید وضعیت حساب فعلی مشتري تعریف شود. چنـانچـه مشتري به شما مبلغی را بدهکار است باید گزینهي بدهکار و سـپس مبلـغ آن را و چنانچه بستانکار میباشد باید گزینهي بستانکار و سپس مبلغ آن را وارد نماییـد و در صورتی که مشتري هیچ مانده حسابی از قبل با شـما نـدارد، وي را بـیحـساب تعریف نمایید. پس از آن میتوانید اطلاعات تکمیلی مشتري مانند آدرس، شماره تلفن، فاکس، کد پستی، تلفن همراه، کد شهرستان و توضیحات را وارد نمایید.

 

* نکته: در لیست مشتریان، افراد بدهکار با علامت ستاره * مشخص شده اند.

نکته: پس از باز شدن دفتر مشتریان که پنجرهاي بزرگ و آبی رنگ میباشد و در آن نام مشتري و مانده حساب وي دیده میشود، شما میتوانیـد بـا کلیـد Insert مشتري جدید تعریف نموده و یا با فشردن کلید Enter مشخصات مشتري قبلی را اصلاح نمایید

. نکته: با فشردن کلید Tab میتوانید تمامی کلیدهاي فعال را مشاهده نمایید. کد ویژه: شما از این قسمت براي تعریف کد اقتصادي مـشتریان و یـا درج کلمـه ي "محرمانه"، براي محرمانه بودن حساب مشتري براي مدیر ارشد استفاده کنید.

در بخش فاکتور خرید نیز همینگونه خواهد بود. اولین سئوالی کـه برنامـه از شـما براي صدور فاکتور خرید میپرسد این است که از چه کسی میخواهید خرید نمایید. پس لازم است که از لیست مشتریان خود که به صورت اتوماتیک ظـاهر مـیشـود، مشتري موردنظر را پیدا کرده و انتخاب نماییم و اگر مشتري در لیست ما قرار ندارد، ابتدا در قسمت اطلاعات آنرا تعریف نموده و بعد به همین مرحله برگردیم. بعد از انتخاب مشتري، برنامه سئوال میکند که: "آیا مایل هـستید قیمـت خریـد کالاها در گذشته را نیز به شما اعلام نماید؟" با این کار شما هنگام ثبت قیمت جدید کالاهاي خریداري شده، مـیتوانیـد مطلـع شوید که نسبت به قبل اجناس گرانتر شدهاند یا ارزانتر. بعد از پاسخ به این سئوال که میتواند هیچکدام هم باشد وارد بخش صدور فاکتور خواهید شد. مانند پیش فاکتور خواهید دید که فاکتور شما تاریخ، شماره و نام مشتري را در بـالا درج نموده است. حالا شما اسامی تمامی کالاهاي خود را پیشرو دارید و میتوانید کالاي موردنظرتان را پیدا نموده و آن را انتخاب نمایید. این روش که شما از بین کالاها یکی را انتخـاب نمایید، بسیار سریعتر از روشی خواهد بود که یک فاکتور سفید در اختیار شما باشد و شما بخواهید به آن یک مورد، یک مورد کالا اضافه نمایید. / ثبت اطلاعات تکمیلی ـ ثبت عملیات روزانه اگر کالاي جدیدي را خریدهاید که از قبـل در لیـست کالاهـاي شـما قـرار نـدارد، میتوانید در همینجا با کلید Insert اول نام کالاي جدید را ثبت نموده و بعد آن را خریداري نمایید. براي هر کدام از کالاهایتان که مایل هستید میتوانید با زدن کلیـد F1 توضـیحات مورد نیاز را درج نمایید. با کلید F4 میتوانید براي کل فاکتور یادداشت بنویسید. متنی را که در این بخـش مینویسید، در گزارشات قابل جستجو خواهد بود. در این قسمت مـیتوانیـد مـثلا شمارهي فاکتور دستی خرید خود را نیز وارد نمایید. با زدن کلید Del میتوانید براي فاکتور خود پیوست صادر نمایید

 

 

 

 

 

 

 

 


مبلغ واقعی 58,000 تومان    15% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 49,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

خلاصه کتاب نظریه های کلاسیک جامعه شناسی نویسنده: تیم دیلینی ترجمه بهرنگ صدیقی ، وحید طلوعی

خلاصه کتاب نظریه های کلاسیک جامعه شناسی نویسنده: تیم دیلینی ترجمه بهرنگ صدیقی ، وحید طلوعی

این کتاب یکی از منابع اصلی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری علوم اجتماعی می باشد. این کتاب در 160 صفحه خلاصه شده است. نوع فایل: پی دی اف. ... ...

خلاصه کتاب نظریه فرهنگی معاصر اندرو میلنر و جف براویت، ترجمه جمال محمدی

خلاصه کتاب نظریه فرهنگی معاصر اندرو میلنر و جف براویت، ترجمه جمال محمدی

این کتاب دارای 375 صفحه می باشد که در 115 صفحه (57 صفحه دو رو)خلاصه شده است. این کتاب به گونه ای خلاصه شده است که فقط مطالب اضافی آن حذف گردیده است. بخش آخر کتاب که نتیجه گیری است امکان حذف بیشتر امکانپذیر نبود. شاید حدود 5 درصد قسمت نتیجه گیری حذف گردیده. این کتاب منبع ... ...

خلاصه کتاب نظریه اجتماعی مدرن از پارسونز تا هابرماس نوسینده: یان کرایب

خلاصه کتاب نظریه اجتماعی مدرن از پارسونز تا هابرماس نوسینده: یان کرایب

این کتاب منبع کنکور دکتری علوم اجتماعی می باشد. این کتاب در 75 صفحه خلاصه شده است. نوع فایل: پی دی اف   ... ...

خلاصه کتاب جامعه شناسی آموزش و پرورش (خلاصه سه فصل اول) تألیف: محمود شارع پور

خلاصه کتاب جامعه شناسی آموزش و پرورش (خلاصه سه فصل اول) تألیف: محمود شارع پور

خلاصه کتاب جامعه شناسی آموزش و پرورش. مهمترین قسمت کتاب خلاصه شده است که نظریه های جامعه شناسی آموزش و پروش می باشد. این کتاب در 47 صفحه خلاصه شدهاست. این کتاب منبع کنکور کارشناسی ارشد علوم اجتماعی می باشد. نوع فایل: پی دی اف.   فهرست مقدمه فصل اول: كليات فصل دوم: ... ...

دانلود کتاب شیوه‌های مطالعه و کتابخوانی با گام‌های عملی برای دانشجویان

دانلود کتاب شیوه‌های مطالعه و کتابخوانی با گام‌های عملی برای دانشجویان

عنوان کتاب: شیوه‌های مطالعه و کتابخوانی با گام‌های عملی برای دانشجویان نویسنده: پریسا ایران‌نژاد فرمت فایل ها: pdf تعداد صفحات: 153 ناشر: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی زبان: فارسی توضیحات: تجربه سال‌ها تدریس در دانشگاه نشان داده است که اساتید از عدم انگیزه ... ...

مبانی جامعه شناسی امان الله قرایی مقدم

مبانی جامعه شناسی امان الله قرایی مقدم

«یا لطیف» ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ دانلود کتاب مبانی جامعه شناسی امان الله قرایی مقدم     معرفی کتاب: این کتاب دارای دوازده فصل می باسد: فصل اول:کلیات فصل دوم:تاریخچه ی جامعه شناسی وتفکرات اجتماعی فصل ... ...

خلاصه کتاب طراحی پژوهشهای اجتماعی نویسنده : نورمن بلیکی ترجمه: حسن چاوشیان

خلاصه کتاب طراحی پژوهشهای اجتماعی نویسنده : نورمن بلیکی ترجمه: حسن چاوشیان

پژوهش اجتماعی سه مرحله اصلی دارد: برنامه ریزی ، اجراء و گزارش . هدف اصلی این کتاب درباره مرحله اول است. در برنامه ریزی باید پیش بینی شود که پژوهش چگونه انجام خواهد گرفت. شناختن زیر و بم های روشهای تحقیق در مرحله برنامه ریزی ضروری است تا بتوان تصمیمهای خوبی اتخاذ کرد.ممکن ... ...

دانلود کتاب اصول و مبانی جامعه شناسی سیاوش گلابی

دانلود کتاب اصول و مبانی جامعه شناسی سیاوش گلابی

دانلود کتاب اصول و مبانی جامعه شناسی سیاوش گلابی +pdf نویسنده : سیاوش گلابی ناشر : نشر میترا تعداد صفحات : 212   زبان کتاب : فارسی فرمت فایل:pdf حجم فایل: ... ...

کتاب صوتی من به شما یاد میدهم تا ثروتمند شوید اثر رامیت ستی

کتاب صوتی من به شما یاد میدهم تا ثروتمند شوید اثر رامیت ستی

یکی از افراد مورد علاقه من در دنیای مدیریت پول و کسب و کار، یک آمریکایی هندی تبار به نام رامیت ستی است. ایده‌های اون همیشه برای من عملی و کار بوده و خیلی خوشحالم که امروز کتاب صوتی فوق‌العاده اون را خدمت شما عرضه می‌کنم. بیشتر به پس‌انداز کردن فکر می‌کنید تا درآمد بیشتر ... ...

نظريه هاي جامعه شناسي در دوران معاصر،جورج ريتزر ، ترجمه محسن ثلاثي

نظريه ھاي جامعه شناسي ۲رشته علوم اجتماعينام منبع و مؤلف : نظريه ھاي جامعه شناسي در دوران معاصر،جورج ريتزر ، ترجمه محسن ثلاثي 271 صفحه اسلاید پی دی اف شده فصل چھارم:انواع نظريه ھاي جامعه شناختي نو مارکسيستيفصل پنجم :نظريه کنش متقابل نمادينفصل ششم:جامعه شناسي پديده شناسي و روش ...

جزوه اقتصاد و جامعه Economy and Society اثر ماکس وبر

جزوه اقتصاد و جامعه Economy and Society اثر ماکس وبر به تعداد 32 صفحه pdf مناسب درس سمینار دانشجویان علوم اجتماعی   مقدمۀ مترجم:وبر از نادرترین اندیشمندان سده های اخیر است که گسترۀ دید عمیقی داشته و حضور آرای وی در آثار جامعه شناسان مانند فوکو و هابرماس بارز است. زندگی علمی اش را با ...

دانلود کتاب صوتی زنانی که با گرگ ها می دوند

دانلود کتاب صوتی زنانی که با گرگ ها می دوند

عنوان کتاب: زنانی که با گرگ ها می دوند نویسنده: کلاریسا پینکولا استس مترجم: سیمین موحد گوینده: فهیمه محبی زنگنه فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 114 حجم کل فایل ها: 343 مگابایت مدت زمان پخش: 25 ساعت زبان: فارسی توضیحات: کتاب زنانی که با گرگ ها می دوند، اثری ... ...

خلاصه کتاب فلسفه علوم اجتماعی قاره ای، ایون شرت، ترجمه هادی جلیلی

خلاصه کتاب فلسفه علوم اجتماعی قاره ای، ایون شرت، ترجمه هادی جلیلی

این کتاب 331 صفحه است که در 61 صفحه بسیار مفید خلاصه شده است. فقط فصل آخر که نتیجه گیری می باشد(حدود 3 صفحه) و امکان حذف بیشتر مطالب نبود تقریباً بصورت کامل آورده شده است. نوع فایل: پی دی اف. ... ...

کتاب تغییرات اجتماعی گی روشه‎

کتاب تغییرات اجتماعی گی روشه‎

دانلود کتاب تغییرات اجتماعی - گی روشه‎   تغییرات اجتماعی نویسنده : روشه - گی مترجم : وثوقی - منصور محل نشر : تهران تعداد صفحه : ۲۴۸ نوع اثر : ترجمه زبان کتاب : فارسی     معرفی کتاب: مولف به بررسی و نقد نظریه های جامعه شناسان و متفکران اجتماعی در زمینه تغییرات ... ...

آموزش روش تحلیل مضمون (pdf)

آموزش روش تحلیل مضمون (pdf)

روش تحلیل مضمون یکی از روش‌های بسیار کاربردی در دسته‌بندی داده‌ها است و در بسیاری از انواع تحقیق‌های اسنادی و میدانی قابل استفاده است. این بسته شامل ۵ فایل متنی (pdf) است: - مقاله تحلیل مضمون و شبکه مضامین؛ این مقاله به معرفی کامل روش تحلیل مضمون می‌پردازد - مقاله کشف ... ...

پاورپوینت با عنوان برند کارفرمایی و توسعه آن

پاورپوینت با عنوان برند کارفرمایی و توسعه آن

  عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت برند کارفرمایی و توسعه آنفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 23   پاورپوینت کامل و آماده ارائه   بکارگیری اشکال و تصاویر مرتبط با هر بخش   فهرست مطالب: مقدمه برند کارفرمایی چیست؟ اهمیت برند کارفرمایی استراتژی برند ... ...

آموزش ویدیویی نرم افزار مکس کیو دی ای (MaxqDA)

آموزش ویدیویی نرم افزار مکس کیو دی ای (MaxqDA)

فایل اختصاصی مدرسه رویش / این فیلم مربوط به دوره آموزشی نرم افزار مکس کیو دی ای است که توسط مدرسه مجازی رویش و با تدریس سرکار خانم عبداللهی برگزار شده است. در این دو جلسه نحوه استفاده از این نرم افزار به صورت کاربردی بیان شده است.نرم افزار پژوهشی مکس کیو دی ای چیست؟داده‌های ... ...

خلاصه کتاب تقسیم کار اجتماعی نویسنده امیل دورکیم

خلاصه کتاب تقسیم کار اجتماعی نویسنده امیل دورکیم به تعداد 40 صفحه pdf مناسب جمع بندی و مرور سریع ایام امتحانات ارشد پژوهش علوم اجتماعی فهرستکتاب نخست : نقش تقسیم کارطرح مشکل فصل اول :روش تعیین این نقشفصل دوم:همبستگی خود به خودي یا همبستگی از راه هماننديفصل سوم: همبستگی ناشی ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان نظریه مبادله اجتماعی در 49 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان نظریه مبادله اجتماعی در 49 اسلاید

نظریه مبادله اجتماعی رفتار را براساس متغیرهای وابسته به تأمل، احساس، عاطفه و فعالیت صورت گرفته؛ تبیین می‌نماید. جورج کاسپر هومنز (۱۹۱۰م-۱۹۸۹م) (به انگلیسی: George Casper Homans) صاحبنظر و مبتکر اصلی نظریه مبادله، و زیر نفوذ فایده گرایی و اقتصاد کلاسیک بود. در نظریه مبادله ... ...

خلاصه کتاب جامعه شناسی سیاسی معاصر، کیت نش، ترجمه محمدتقی دلفروز

خلاصه کتاب جامعه شناسی سیاسی معاصر، کیت نش، ترجمه محمدتقی دلفروز

این کتاب یکی از منابع اصلی کنکور دکتری و کارشناسی ارشد علوم اجتماعی می باشد. این اثر با تأکید بر جهانی شدن، سیاست و قدرت نگاشته شده است. این کتاب دارای 368 صفحه می باشد که در 78 صفحه خلاصه شده است. خلاصه ای بسیار مفید که صرفا مطالب اضافی آن حذف گردیده است. نوع فایل: پی دی ... ...

دانلود کتاب صوتی واقعیت

دانلود کتاب صوتی واقعیت

عنوان کتاب: واقعیت نویسنده: هانس روسلینگ، اولا روسلینگ، آنا روسلینگ رونلاند مترجم: بهار رحمتی گوینده: مینا موسوی فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 13 حجم کل فایل ها: 110 مگابایت مدت زمان پخش: 11 ساعت و 1 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: کتاب صوتی واقعیت اثر هانس ... ...

رسانه ها و مدرنيته؛ نظريه هاي اجتماعي رسانه ها ، جان. ب. تامپسون ترجمه مسعود اوحدي

رسانه ها و مدرنيته؛ نظريه هاي اجتماعي رسانه ها ، جان. ب. تامپسون ترجمه مسعود اوحدي

این کتاب خلاصه قسمتی از کتاب رسانه ها و مدرنيته؛ نظريه هاي اجتماعي رسانه ها ، جان. ب. تامپسون ترجمه مسعود اوحدي می باشد. مربوط به جامعه شناسی ارتباطات. فصول خلاصه شده به شرح ذیل می باشد: فصلاول: ارتباط و بافت اجتماعي فصل دوم : رسانه ها و گسترش جوامع مدرن فصل سوم: رونق ... ...

خلاصه کتاب روش شناسی علوم اجتماعی ماکس وبر

خلاصه کتاب روش شناسی علوم اجتماعی ماکس وبر به تعداد 38 صفحه pdf مناسب مرور سریع و جمعبندی امتحانات   شامل سرفصل های: بی طرفی اخلاقی در جامعه شناسی و اقتصاد عینیت در علوم اجتماعی و سیاست اجتماعی مطالعات انتقادی درباره منطق علوم فرهنگی ...

پرسشنامه فرهنگ مالیاتی

پرسشنامه فرهنگ مالیاتی

در اين تحقيق از پرسشنامه فرهنگ مالیاتی .......... براي جمع آوري اطلاعات مربوط به عوامل موثر بر رعايت قانون ماليات بر ارزش افزوده استفاده شد. این پرسشنامه شامل 25 سوال است و جهت ارزیابی عوامل فرهنگی بر کارآمدی نظام مالیات بر ارزش افزوده بکار می رود. مقیاس پاسخگویی این ... ...

آگاهی و جامعه  استوارت هیوز

آگاهی و جامعه استوارت هیوز

دانلود کتاب آگاهی و جامعه" نوشته هنری استیوارت هیوز و ترجمه عزت الله فولادوند     آگاهی و جامعه مولف : هنری استیورات هیوز مترجم :عزت الله فولادوند چاپ پنجم :92ناشر : علمی ... ...

پاورپوینت خلاصه کتاب نظریه های انقلاب

پاورپوینت خلاصه کتاب نظریه های انقلاب

  خلاصه کتاب نظریه های انقلاب پاورپوینت خلاصه کتاب نظریه های انقلاب مفاهيم (تئوریهای) انقلاب رشته جامعه شناسی جامع + کامل  تعداد اسلاید : 128     برخی از منابع مورد استفاده : 1- نظریه های انقلاب تالیف دکتر عباس منوچهری ناشر : انتشارات سمت 1380 2-حديث ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پروژه و کارآموزی در رشته عمران در شهرداری ،کاراموزی حسابداری در هتل،کاراموزی ژنتیک در آزمایشگاه،طرح درس سالانه 1402-1401 اول و چهارم و ششم ابتدایی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما