فروشگاه محصولات دانلودی نخبگان

ضمن تشکر ازبازدید کنندگان وخریداران محترم فروشگاه محصولات دانلودی ازاین فروشگاه 1_سایت دارای پشتیبانی میباشد که به مشکلات احتمالی خریداران رسیدگی میکند ۲_ لطفا ددرصورتیکه خریدتان به هر دلیل ناموفق بود وجه کسر گردید طی 24ساعت بحسابتان برگشت داده میشود چنانچه خریدتان موفق بود ولی نتوانستید فایل را دانلود نمایید به پشتیبانی سایت اطلاع دهید تا فایل و لینک خرید در اختیارتان قرار گیرد ۳_در صورت نداشتن ایمیل میتوانید از چند حرف انگلیسی استفاده نمایید ویا ایمیل فرضی rezaa.rezaa1234567@gmail.com استفاده کنید تا امکان خرید به شما بدهد. (محل مورد نظر را حتما پر کنید) ۴_ به هنگام خرید حتما دکمه تکمیل فرایند خرید را بفشارید . ۵_چنانچه قصد خرید فایلی را دارید ولی بدلیل مشکلاتی نظیر نداشتن رمز پویا ؛ کندی اینترنت و یا اشنا نبودن با نحوه خرید از فروشگاه و.... مواجه هستید با شماره 09932928977تماس گرفته تا راهنمایی و ازطرق مختلف درخواست شما پیگیری گردد (از طریق تلگرام و یا پیامک پاسخگو هستیم ) 6_سعی شده توضیحات کاملی ازمحتویات فایل قبل از خرید در اختیار شما قرار دهیم با این حال چنانچه فایلی را خریداری نمودید و محتویات ان را فاقد ارزش تشخیص دادید محترمانه در قسمت نظرات یا از طریق واتساپ و یا سایر روش های ارتباطی موجود باذکر ایرادات اطلاع تا پس از بررسی رسیدگی گردد .

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 605
  • بازدید دیروز : 604
  • بازدید کل : 930707

کاراموزی شبكه وخطوط انتقال/ رشته برق و الکترونیک


کاراموزی  شبكه وخطوط انتقال/ رشته برق و الکترونیک

قسمتی از گزارش کاراموزی خطوط انتقال

فاصله آزاد سيم فشار ضعيف از ساختمانها:

فاصله عمودي سيمهاي فشار ضعيف (380 ولت) تا ساختمانها 3 متر و فاصله افقي سيم‎ها تا ساختمانها 5/1 متر مي‎باشد. ضمنا در جاهاييكه فاصله كافي نيست و نمي‎توان از جلوبر استفاده نمود بايستس از سيم روپوش دار استفاده شود.

حداقل فاصله سيمها از سطح زمين: حداقل فاصله آزاد سيمهاي 20 كيلوولت تا خط راه‎آهن 9 متر و فاصله افقي مركز راه‎آهن تا پايه 20 كيلوولت 17 متر مي‎باشد.

حريم آزاد راهها : حريم آزاد راه‎ها عبارت است از اراضي بين حد نهايي بدنه راه تا فاصله 38 متر از محور راه و حريم طرفين آن 76 متر شود. ( منظور از بدنه راه قسمتي است كه عمليات براي ايجاد راه در آن انجام مي‎گيرد.) حريم درجه يك : عبارت است از اراضي واقع بين حد نهايي بدنه راه تا فاصله 5/22 متر از محور راه در هر طرف به قسمي كه مجموع عرض بدنه راه حريم طرفين آن 45 متر بشود. در حريم درجه يك احداث بنا و ايجاد باغ كلا ممنوع مي‎باشد فقط زراعت فصلي مجا است.

در حريم درجه 2 درختكاري و زراعت فصلي مجاز مي‎باشد بديهي است فقط درختان ميوه با ارتفاع كم مجاز است در محدوده شهرها براي ايجاد بنا در حريم درجه 2 مجوز لازم از وزارت نيرو بايد گرفته شود. ساخت آشكار ساز خطا در شبكه هاي فشار متوسط هوائي پيدا كردن محل خطا در شبكه هاي هوائي فشار متوسط با استفاده از شيوه هاي متداول باعث اتلاف وقت و افزايش انرژي توزيع نشده مي گردد . از آنجا كه مساله تشخيص خطا اساساً يك مساله تشخيص الگو ميباشد , لذا الگوريتم شبكه هاي عصبي بطور طبيعي بهترين انتخاب براي تشخيص اين امر ميباشد. در اين الگوريتم با پردازش اطلاعات ثبت شده جريان و ولتاژ خطا و آموزش شبكه , ميتوان يك پارامتر نامعلوم كه در اينجا فاصله ميباشد را به دست آورد و بدين ترتيب محل خطا را مشخص نمود. ارائه الگوريتمها و روشهايي كه در تشخيص محدوده خطا سريع و دقيق عمل مي نمايند قابيت اطمينان ايمني و كيفيت سيستم قدرت را بهبود مي بخشند و ضمن پايين آوردن هزينه هاي نيروي انساني و كاهش انرژي توزيع نشده ارزآوري قابل توجهي براي سيستم به همراه دارند. اصلاح طرح ساختمان پستهاي ترانسفورماتور ( پاساژ ) زميني با توجه به شاخص هاي محيطي ، سيم محافظ هوايي : در طراحي و محاسبه سيم‌هاي محافظ هوايي مشخصات الكتريكي و مكانيكي بايد در نظر گرفته شود. به لحاظ الكتريكي بايد قابليت انتقال جريان‌هاي اتصال كوتاه و جريان‌هاي ناشي از رعد و برق را داشته باشد در ايران از مقري هادي‌هاي خط جهت سيم محافظ استفاده مي‌شود به لحاظ مكانيكي شرايط بارگزاري براي سيم محافظ همان شرايط هادي‌هاي فاز مي‌باشد.

 

اضافه ولتاژها:

ناشي از رعد و برق ـ ناشي از كليد زني بررسي نقش توپ راهنما : در مناطق خطوط انتقال فشار قوي جاده اصلي يا دره‌ها را قطع مي‌كند توپهايي از جنس فايبر گلس(fiber glass) نصب مي‌گردد و صرفا نقش راهنمايي دارد.

پديده كرنا: با افزايش ولتاژ، شدت ميدان الكتريكي موجب جدا گشتن الكترونها از اتمها و مولكول‌هاي خود گرديده و آنها را از سطح هادي خارج مي‌نمايد و به صورت افت جريان در مسير ظاهر مي‌شود كه به اين پديده ،پديده كرنا با تخليه جزئي جريان مي‌گويند.

اصلي‌ترين معايب كرنا عبارتند از :

1 ـ ايجاد تلفات انرژي در سيستم انتقال

2 ـ توليد سروصدا

3 ـ ايجاد تداخل در سيستم‌هاي مخابراتي كه اگر شرايط جوي بدتر شود تلفات كرنا نيز افزايش مي‌يابد.

راه‌هاي مقابله با تلفات كرنا : در ولتاژهاي خيلي زياد از هادي‌هاي گروهي استفاده مي‌كنند.

(باندل) عواملي كه در كاهش تلفات كرنا مؤثر است:

1 ـ تعداد هادي‌هاي تشكيل دهنده باندل در هر فاز

2ـ فاصله بين هادي‌هاي تشكيل دهنده باندل

3ـ فواصل فازهاي مختلف از يكديگر گود برداري جهت نصب پايه‎ها: براي حفر يك چاله تير با اندازه مناسب كه بتواند كليه نيروها و لنگرهاي وارده را تحمل نمايد و پايه را همچنين استوار در خاك نگه دارد بايستس عوامل زير را در نظر گرفت:

1ـ اندازه ،طول و قطر سيم

2ـ جنس زمين

3ـ وزن ونيروهاي كششي قطر چاله‎اي كه حفر مي‎گردد به وسيله اندازه قطر پايه مورد نظر كه بايستس در چال قرار گيرد تعين مي‎گردد . بايستي قطر چاله به اندازه‏اي باشد كه فضاي كافي در هر طرف پايه ،جهت پر كردن اطراف آن و محكم نمودن آن و همچنين جهت مانور تير و قرار دادن آن در طول خط وجود داشته باشد .همچنين در مورد چاله پايه‎هاي چوبي بايستس فضاي كافي جهت استفاده از اهرمي براي نصب تير وجود داشته باشد.

پست فشار قوي:

عبارت است از مجموعه تجهيزات كه جهت قطع ووصل خطوط فشار قوي ، تبديل سطوح مختلف ولتاژ در سيستم قدرت و قطع جريان‌هاي اتصالي در كنار هم گرد آمده‌اند. پستهاي موجود توسط نقشه ( پلان ) واحدي به صورت زير زمين دار يا كانال دار به ابعاد 8 × 6 متر بدون توجه به تجهيزاتي كه داخل آن بايستي نصب گردند و استانداردهائي كه در خصوص پستهاي زميني تدوين شده است . ساخته مي شوند اين پروژه به بررسي اين موارد پرداخته و نتيجه گيري مي نمايد . انواع پستها از نقطه نظر عملكرد: پست‌هاي نيروگاهي يا بالا برنده ولتاژ ـ پست‌هاي تبديلي يا كاهنده ولتاژ ـ پست‌هاي كليد زني ـ پست‌هاي تركيبي انواع پست‌ها از نقطه نظر ساختار و نوع تجهيزات: 1ـ پست‌هاي معمولي (الف ـ پست‌هاي باز ب ـ پست‌هاي بسته)

2 ـ پست‌هاي گازي

3 ـ پست‌هاي فيوزي

4ـ پستهاي مدولار

5ـ پست‌هاي سيار در پست‌هاي معمولي

تجهيزات بر روي استراكچرهاي فولادي نصب شده بر روي فندانسيونهاي بر روي بتن مسطح نصب مي‌شود. در اين پست‌ها عايق بين فازها عايق هوايي است .

در پست‌هاي گازي عايق مابين تجهيزات گاز sf6 مي‌باشد وقسمت‌هاي برقدار تجهيزات در داخل محفظه‌هاي فلزي كه از گاز فوق پر شده قرار دارند.

پست‌هاي فيوزي فاقد كليد‌هاي فشار قوي مي‌باشند . در پست‌هاي مدولار تجهيزات بر روي فندانسيون نصب نمي‌شود بلكه يك شاسي فولادي وظيفه نگهداري تجهيزات را بر عهده دارد . در پست‌هاي سيار تجهيزات تماما بر روي يك يا چند تريلر قرار داشته و در صورت نياز به محل خاصي انتقال داده مي‌شوند.

اجزاء تشكيل دهنده پستها:

1 ـ سوئنچگير: الف:باس بار(شين) ،مقره،اسكلت فلزي،سيم،لوله كلمپ يا اتصالات

ب ـ كلي فشار قوي

ج ـ سكسيونر

دـ ترانس‌هاي جريان و ولتاژ

ه ـ تله موج (لايف تراپ)

و ـ برق گير

2 ـ ترانسفورماتورهاي قدرت

3ـ ترانس‌هاي زمين و تغذيه داخلي

4ـ سيستم جبران كننده از قبيل راكتور ومخازن

5ـ تاسيسات جانبي :

الف ـ سيستم روشنايي محوطه

ب ـ سيستم حفاظت از رعدوبرق

پ ـ سيستم تغذيه Lvac )(برق متناوب فشار ضعيف )

ت ـ سيستم تغذيهLvdc (برق مستقيم فشار ضعيف)

ث ـ سيستم زمين

ج ـ سيستم حفاظت

چ ـ سيستم كنترل

ه ـ سيستم كنترل از راه دور (scada) منظور از يك كليد قدرت،وسيله‌اي است كه بتواند مدار الكتريكي فشار قوي را در شرايط عادي و شرايط خطا ، قطع و وصل نمايد و طوري عول كند كه خود كليد آسيب نبيند و شبكه نيز به خطوط مطلوبي كنترل شود مهم آنكه در كليدهاي فشار قوي ، جدا شدن كنتاكت‌ها به معني قطع مدار الكتريكي نيستند.

وظيفه يك كليد فشار قوي ، قطع ارتباط جريان يك شبكه فشار قوي است.

مشخصات كليدهاي فشار قوي :

در حالت وصل بايد در مقابل كليه جريان‌هايي كه امكان عبور آن است حتي جريان اتصال كوتاه مقاوم باشد. تقسيم بندي كليدهاي فشار قوي از نقطه نظر محفظه قوس الكتريكي:

1ـ كليد قدرت روغني

2ـ كليدهاي قدرت با محفظه آبي

3ـ كليدهاي قدرت قطع بادي

4ـ كليدهاي قدرت كم روغن

5ـ كليدهاي قدرت خلا

6ـ كليدهاي قدرت sf6 تقسيم بندي كليدهاي فشار قوي از نقطه نظر مكانيزم عملكرد :

1ـ مكانيزم فلزي

2ـ مكانيزم هيدروليكي

3 ـ مكانيزم هواي فشرده (پنوماتيكي)

مشخصات الكتريكي كليدها:

1ـ ولتاژ نامي كليد

2ـ جريان نامي

3ـ سطح عايقي

4ـ قدرت نامي قطع كليد

5ـ فركانس نامي سكسيونرهاي فشار قوي (كليدهاي بدون بار) سكسيونرها وسيله قطع سيستمهايي هستند كه تقريبا فاقد جريان هستند به عبارت ديگر قطعات و وسايل را فقط هنگامي كه تحت ولتاژ هستند از شبكه جدا مي‌سازند. بنابراين يك سكسيونر كليد فشار قوي نمي‌باشد بلكه يك ارتباط دهنده مكانيكي مي‌باشد وظيفه عمده سكسيونرها ، ايزوله نمودن كليدهاي فشار قوي از ولتاژ فشار قوي طرفين كليد مي‌باشد كه در زمان تعميرات مورد استفاده قرار مي‌گيرد و به منظور حفاظت افراد در مقابل برق گرفتگي به كار مي‌رود و محل قطع و وصل آن به طور واضح و آشكار قابل رويت است. در پستهاي توليد و توزيع برق كليدها و رله هاي زيادي بكار مي رود كه يك نمونه آن به كليد قطع ولتاژ يا سكسيونر معروف است . اين كليد در ابتداي خط نصب مي شود و از خصوصيات آن قطع ولتاژ است . اين كليد مجهز به جرقه گير نبوده و نمي تواند هيچ جريان خطايي را قطع كند . بلكه فقط بصورت ارادي توسط اپراتور در حالتي كه مدار جريان ندارد قطع مي شود . بعبارت ديگر اين كليد زماني قطع مي شود كه قبلا جريان را توسط كليد نيرو يا دژنكتور قطع كرده باشند .

انواع سكسيونرها:

1ـ سكسيونر تغذيه‌اي تا 30 كيلوولت

2ـ سكسيونر كشوئي تا 20 كيلوولت

3ـ سكسيونر دوراني از 63 كيلوولت به بالا

4ـ سكسيونر قيچي مانند در ولتاژهاي فشار قوي و بسيار زياد اساس كار فيوز چيست ؟ فيوز يك عنصر حفاظتي در مدار است كه هرگونه اضافه جرياني را كه بيشتر از مقدار نوشته شده روي فيوز باشد تشخيص داده و آنرا سريع قطع ميكند . بدين صورت كه جريان اضافه سبب توليد گرما در فيوز شده و يك سيم حساس به حرارت را كه در مسير عبور جريان و در داخل فيوز قرار دارد ذوب ميكند و در نتيجه مسير عبور جريان قطع شده و اتصال كوتاه بطور موقت برطرف مي شود اما تا زماني كه عامل ايجاد كننده اتصال كوتاه مرتفع نگردد عوض كردن فيوز فايده اي ندارد . نصب خازن در شبكه هاي فشار ضعيف نصب خازن در شبكه هاي فشار ضعيف از يك سو باعث كاهش تلفات در بخش فشار ضعيف شده و از سوي ديگر به دليل عدم تعادل بار و تغييرات شديد بار باعث افزايش ولتاژ و گاهاً باعث بروز خسارت مي شود


مبلغ قابل پرداخت 12,917 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

خلاصه کتاب نظریه های کلاسیک جامعه شناسی نویسنده: تیم دیلینی ترجمه بهرنگ صدیقی ، وحید طلوعی

خلاصه کتاب نظریه های کلاسیک جامعه شناسی نویسنده: تیم دیلینی ترجمه بهرنگ صدیقی ، وحید طلوعی

این کتاب یکی از منابع اصلی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری علوم اجتماعی می باشد. این کتاب در 160 صفحه خلاصه شده است. نوع فایل: پی دی اف. ... ...

دانلود کتاب شیوه‌های مطالعه و کتابخوانی با گام‌های عملی برای دانشجویان

دانلود کتاب شیوه‌های مطالعه و کتابخوانی با گام‌های عملی برای دانشجویان

عنوان کتاب: شیوه‌های مطالعه و کتابخوانی با گام‌های عملی برای دانشجویان نویسنده: پریسا ایران‌نژاد فرمت فایل ها: pdf تعداد صفحات: 153 ناشر: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی زبان: فارسی توضیحات: تجربه سال‌ها تدریس در دانشگاه نشان داده است که اساتید از عدم انگیزه ... ...

خلاصه کتاب نظریه اجتماعی مدرن از پارسونز تا هابرماس نوسینده: یان کرایب

خلاصه کتاب نظریه اجتماعی مدرن از پارسونز تا هابرماس نوسینده: یان کرایب

این کتاب منبع کنکور دکتری علوم اجتماعی می باشد. این کتاب در 75 صفحه خلاصه شده است. نوع فایل: پی دی اف   ... ...

دانلود کتاب صوتی زنانی که با گرگ ها می دوند

دانلود کتاب صوتی زنانی که با گرگ ها می دوند

عنوان کتاب: زنانی که با گرگ ها می دوند نویسنده: کلاریسا پینکولا استس مترجم: سیمین موحد گوینده: فهیمه محبی زنگنه فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 114 حجم کل فایل ها: 343 مگابایت مدت زمان پخش: 25 ساعت زبان: فارسی توضیحات: کتاب زنانی که با گرگ ها می دوند، اثری ... ...

خلاصه کتاب فلسفه علوم اجتماعی قاره ای، ایون شرت، ترجمه هادی جلیلی

خلاصه کتاب فلسفه علوم اجتماعی قاره ای، ایون شرت، ترجمه هادی جلیلی

این کتاب 331 صفحه است که در 61 صفحه بسیار مفید خلاصه شده است. فقط فصل آخر که نتیجه گیری می باشد(حدود 3 صفحه) و امکان حذف بیشتر مطالب نبود تقریباً بصورت کامل آورده شده است. نوع فایل: پی دی اف. ... ...

خلاصه کتاب جامعه شناسی آموزش و پرورش (خلاصه سه فصل اول) تألیف: محمود شارع پور

خلاصه کتاب جامعه شناسی آموزش و پرورش (خلاصه سه فصل اول) تألیف: محمود شارع پور

خلاصه کتاب جامعه شناسی آموزش و پرورش. مهمترین قسمت کتاب خلاصه شده است که نظریه های جامعه شناسی آموزش و پروش می باشد. این کتاب در 47 صفحه خلاصه شدهاست. این کتاب منبع کنکور کارشناسی ارشد علوم اجتماعی می باشد. نوع فایل: پی دی اف.   فهرست مقدمه فصل اول: كليات فصل دوم: ... ...

خلاصه کتاب طراحی پژوهشهای اجتماعی نویسنده : نورمن بلیکی ترجمه: حسن چاوشیان

خلاصه کتاب طراحی پژوهشهای اجتماعی نویسنده : نورمن بلیکی ترجمه: حسن چاوشیان

پژوهش اجتماعی سه مرحله اصلی دارد: برنامه ریزی ، اجراء و گزارش . هدف اصلی این کتاب درباره مرحله اول است. در برنامه ریزی باید پیش بینی شود که پژوهش چگونه انجام خواهد گرفت. شناختن زیر و بم های روشهای تحقیق در مرحله برنامه ریزی ضروری است تا بتوان تصمیمهای خوبی اتخاذ کرد.ممکن ... ...

مبانی جامعه شناسی امان الله قرایی مقدم

مبانی جامعه شناسی امان الله قرایی مقدم

«یا لطیف» ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ دانلود کتاب مبانی جامعه شناسی امان الله قرایی مقدم     معرفی کتاب: این کتاب دارای دوازده فصل می باسد: فصل اول:کلیات فصل دوم:تاریخچه ی جامعه شناسی وتفکرات اجتماعی فصل ... ...

کتاب صوتی من به شما یاد میدهم تا ثروتمند شوید اثر رامیت ستی

کتاب صوتی من به شما یاد میدهم تا ثروتمند شوید اثر رامیت ستی

یکی از افراد مورد علاقه من در دنیای مدیریت پول و کسب و کار، یک آمریکایی هندی تبار به نام رامیت ستی است. ایده‌های اون همیشه برای من عملی و کار بوده و خیلی خوشحالم که امروز کتاب صوتی فوق‌العاده اون را خدمت شما عرضه می‌کنم. بیشتر به پس‌انداز کردن فکر می‌کنید تا درآمد بیشتر ... ...

آموزش ویدیویی نرم افزار مکس کیو دی ای (MaxqDA)

آموزش ویدیویی نرم افزار مکس کیو دی ای (MaxqDA)

فایل اختصاصی مدرسه رویش / این فیلم مربوط به دوره آموزشی نرم افزار مکس کیو دی ای است که توسط مدرسه مجازی رویش و با تدریس سرکار خانم عبداللهی برگزار شده است. در این دو جلسه نحوه استفاده از این نرم افزار به صورت کاربردی بیان شده است.نرم افزار پژوهشی مکس کیو دی ای چیست؟داده‌های ... ...

خلاصه کتاب جامعه شناسی خانواده (با تأکید بر نقش، ساختار و کارکرد خانواده در دوران معاصر) نویسنده: شهلا اعزازی

خلاصه کتاب جامعه شناسی خانواده (با تأکید بر نقش، ساختار و کارکرد خانواده در دوران معاصر) نویسنده: شهلا اعزازی

فهرستمقدمهبخش اول: ساختار و روابط اجتماعی در انواع خانوادهاي دوران گذشتهبخش دوم: ساختار و روابط در خانواده هسته ايبخش سوم: نقش هاي خانوادگیبخش چهارم: کارکرد اجتماعی کردن خانواده هسته ايبخش پنجم: پدیده خشونت خانوادگی این کتاب در 35 صفحه خلاصه شده است. نوع فایل پی دی اف ... ...

خلاصه کتاب خودکشی دورکیم

خلاصه کتاب خودکشی دورکیم به تعداد 55 صفحه pdf   کتاب اول شامل سرفصل های عوامل فرا اجتماعی خودکشی و حالتهای روانشناختی طبیعی - نژاد ، وراثت خودکشی و عوامل محیط طبیعی تقلید   کتاب دوم شامل سرفصل های روش تشخیص علل و انواع آن خودکشی ناشی از خودخواهی خودکشی ناشی از ...

آموزش روش تحلیل مضمون (pdf)

آموزش روش تحلیل مضمون (pdf)

روش تحلیل مضمون یکی از روش‌های بسیار کاربردی در دسته‌بندی داده‌ها است و در بسیاری از انواع تحقیق‌های اسنادی و میدانی قابل استفاده است. این بسته شامل ۵ فایل متنی (pdf) است: - مقاله تحلیل مضمون و شبکه مضامین؛ این مقاله به معرفی کامل روش تحلیل مضمون می‌پردازد - مقاله کشف ... ...

آموزش ویدیویی نرم افزار فیش نویسی وان نوت (OneNote)

آموزش ویدیویی نرم افزار فیش نویسی وان نوت (OneNote)

فایل اختصاصی مدرسه رویش / این فیلم مربوط به دوره آموزشی نرم افزار فیش نویسی وان نوت OneNote است که توسط مدرسه مجازی رویش و با تدریس سرکار خانم دکتر آزاده سهرابی نژاد برگزار شده است. در این دو جلسه نحوه استفاده از این نرم افزار به صورت کاربردی بیان شده است. معمول ترین روش ... ...

کتاب صوتی کافه اروپا

کتاب صوتی کافه اروپا

عنوان کتاب: مهارتهای کاربردی فروش تلفنی نویسنده: اسلاونکا دراکولیچ مترجم: نازنین دیهیمی گوینده: نگار اسماعیلی فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 27 حجم کل فایل ها: 287 مگابایت مدت زمان پخش: 9 ساعت و 53 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: کتاب صوتی کافه اروپا مجموعه‌ای از ... ...

دریافت فایل : کتاب صوتی کافه اروپا
دانلود کتاب اصول و مبانی جامعه شناسی سیاوش گلابی

دانلود کتاب اصول و مبانی جامعه شناسی سیاوش گلابی

دانلود کتاب اصول و مبانی جامعه شناسی سیاوش گلابی +pdf نویسنده : سیاوش گلابی ناشر : نشر میترا تعداد صفحات : 212   زبان کتاب : فارسی فرمت فایل:pdf حجم فایل: ... ...

کتاب تغییرات اجتماعی گی روشه‎

کتاب تغییرات اجتماعی گی روشه‎

دانلود کتاب تغییرات اجتماعی - گی روشه‎   تغییرات اجتماعی نویسنده : روشه - گی مترجم : وثوقی - منصور محل نشر : تهران تعداد صفحه : ۲۴۸ نوع اثر : ترجمه زبان کتاب : فارسی     معرفی کتاب: مولف به بررسی و نقد نظریه های جامعه شناسان و متفکران اجتماعی در زمینه تغییرات ... ...

فیلم آموزش پاراگراف‌نویسی (2 جلسه)

فیلم آموزش پاراگراف‌نویسی (2 جلسه)

فایل اختصاصی مدرسه رویش / این فیلم مربوط به دوره آموزشی پاراگراف نویسی است که توسط مدرسه مجازی رویش برگزار شده است پاراگراف نویسی مهارت پایه برای نگارش مقاله و پایان نامه است فایل های مدرسه مجازی رویش تضمین شده است و در صورت عدم رضایت از محصول، هزینه بازگردانده ... ...

دانلود کتاب صوتی چرا ملت ها شکست می خورند؟

دانلود کتاب صوتی چرا ملت ها شکست می خورند؟

عنوان کتاب: چرا ملت ها شکست می خورند؟ نویسنده: دارون عجم اوغلو، جیمز ای رابینسون مترجم: محسن میردامادی , محمد حسین نعیمی پور گوینده: تایماز رضوانی فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 17 حجم کل فایل ها: 270 مگابایت مدت زمان پخش: 26 ساعت و 13 دقیقه زبان: ... ...

خلاصه کتاب نظریه فرهنگی معاصر اندرو میلنر و جف براویت، ترجمه جمال محمدی

خلاصه کتاب نظریه فرهنگی معاصر اندرو میلنر و جف براویت، ترجمه جمال محمدی

این کتاب دارای 375 صفحه می باشد که در 115 صفحه (57 صفحه دو رو)خلاصه شده است. این کتاب به گونه ای خلاصه شده است که فقط مطالب اضافی آن حذف گردیده است. بخش آخر کتاب که نتیجه گیری است امکان حذف بیشتر امکانپذیر نبود. شاید حدود 5 درصد قسمت نتیجه گیری حذف گردیده. این کتاب منبع ... ...

خلاصه کتاب جامعه شناسی سیاسی معاصر، کیت نش، ترجمه محمدتقی دلفروز

خلاصه کتاب جامعه شناسی سیاسی معاصر، کیت نش، ترجمه محمدتقی دلفروز

این کتاب یکی از منابع اصلی کنکور دکتری و کارشناسی ارشد علوم اجتماعی می باشد. این اثر با تأکید بر جهانی شدن، سیاست و قدرت نگاشته شده است. این کتاب دارای 368 صفحه می باشد که در 78 صفحه خلاصه شده است. خلاصه ای بسیار مفید که صرفا مطالب اضافی آن حذف گردیده است. نوع فایل: پی دی ... ...

دانلود کتاب صوتی پاسخ‌های کوتاه به پرسش‌های اساسی

دانلود کتاب صوتی پاسخ‌های کوتاه به پرسش‌های اساسی

عنوان کتاب: پاسخ‌های کوتاه به پرسش‌های اساسی نویسنده: استیون هاوکینگ مترجم: جمیل آریایی گوینده: آرمان سلطان زاده فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 19 حجم کل فایل ها: 190 مگابایت مدت زمان پخش: 6 ساعت و 37 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: استیون هاوکینگ کیهان‌شناس و ... ...

کتاب جامعه شناسی شهری:دکتر محمود شارع پور

کتاب جامعه شناسی شهری:دکتر محمود شارع پور

کتاب جامعه‌ شناسی شهری نوشته دکتر محمود شارع‌ پور کتاب جامعه شناسی شهری با فرمت pdf در 257 صفحه سرفصل ها فصل اول: کلیات و تعریف مفاهیم فصل دوم: منشا پیدایش شهرهای جدید از ابتدا تا قرون وسطا فصل سوم: شهرها از قرون وسطا تا ظهور انقلاب صنعتی فصل چهارم: روند شهرنشینی در ... ...

روش تحقیق کیفی  کاترین مارشال

روش تحقیق کیفی کاترین مارشال

«یا لطیف» ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ دانلود کتاب روش تحقیق کیفی، کاترین مارشال، گرچن ب، راس‌من، ترجمه علی پارسائیان، سید محمد اعرابی معرفی کتاب:   کتاب روش تحقیق کیفی شامل هفت فصل است که عبارتند از: کلیات؛ ... ...

خلاصه کتاب جامعه شناسی علم محمد توکل

خلاصه کتاب جامعه شناسی علم محمد توکل

این کتاب در 52 صفحه خلاصه شده است. نوع فایل: ی دی اف   ... ...

نظريه هاي جامعه شناسي در دوران معاصر،جورج ريتزر ، ترجمه محسن ثلاثي

نظريه ھاي جامعه شناسي ۲رشته علوم اجتماعينام منبع و مؤلف : نظريه ھاي جامعه شناسي در دوران معاصر،جورج ريتزر ، ترجمه محسن ثلاثي 271 صفحه اسلاید پی دی اف شده فصل چھارم:انواع نظريه ھاي جامعه شناختي نو مارکسيستيفصل پنجم :نظريه کنش متقابل نمادينفصل ششم:جامعه شناسي پديده شناسي و روش ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پروژه و کارآموزی در رشته عمران در شهرداری ،کاراموزی حسابداری در هتل،کاراموزی ژنتیک در آزمایشگاه،طرح درس سالانه 1402-1401 اول و چهارم و ششم ابتدایی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما