فروشگاه محصولات دانلودی نخبگان

ضمن تشکر ازبازدید کنندگان وخریداران محترم فروشگاه محصولات دانلودی ازاین فروشگاه 1_سایت دارای پشتیبانی میباشد که به مشکلات احتمالی خریداران رسیدگی میکند ۲_ لطفا ددرصورتیکه خریدتان به هر دلیل ناموفق بود وجه کسر گردید طی 24ساعت بحسابتان برگشت داده میشود چنانچه خریدتان موفق بود ولی نتوانستید فایل را دانلود نمایید به پشتیبانی سایت اطلاع دهید تا فایل و لینک خرید در اختیارتان قرار گیرد ۳_در صورت نداشتن ایمیل میتوانید از چند حرف انگلیسی استفاده نمایید ویا ایمیل فرضی rezaa.rezaa1234567@gmail.com استفاده کنید تا امکان خرید به شما بدهد. (محل مورد نظر را حتما پر کنید) ۴_ به هنگام خرید حتما دکمه تکمیل فرایند خرید را بفشارید . ۵_چنانچه قصد خرید فایلی را دارید ولی بدلیل مشکلاتی نظیر نداشتن رمز پویا ؛ کندی اینترنت و یا اشنا نبودن با نحوه خرید از فروشگاه و.... مواجه هستید با شماره 09932928977تماس گرفته تا راهنمایی و ازطرق مختلف درخواست شما پیگیری گردد (از طریق تلگرام و یا پیامک پاسخگو هستیم ) 6_سعی شده توضیحات کاملی ازمحتویات فایل قبل از خرید در اختیار شما قرار دهیم با این حال چنانچه فایلی را خریداری نمودید و محتویات ان را فاقد ارزش تشخیص دادید محترمانه در قسمت نظرات یا از طریق واتساپ و یا سایر روش های ارتباطی موجود باذکر ایرادات اطلاع تا پس از بررسی رسیدگی گردد .

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 139
  • بازدید دیروز : 479
  • بازدید کل : 909331

دانلود گزارش کاراموزی حسابداری در شرکت پیمانکاری


دانلود گزارش کاراموزی حسابداری در شرکت پیمانکاری

گزارش  کاراموزی رشته حسابداری در شرکت ها و پروژه های پیمانکاری بصورت ورد در100 صفحه و در 4فصل  طبق دستور العمل گزارش کار نویسی دانشگاه فایل قابل ویرایش بوده و سندهای مربوط به حسابداری پیمانکاری به صورت دوبل در شرکت های پیمانکاری و... تشریح شده است چنانچه دوره کاراموزی خود را در شرکت های پیمانکاری که در زمینه کارهای پروژه نفت وگاز  و یا ساختمانی و یا جاده سازی و غیره  در شهرستان ها و یا مناطق ویژه  مانند ماهشهر و بندر و... فعالیت داشته گذرانده اید میتوانید برای گزارش کاراموزی خود از این فایل بهره ببرید 

فصل اول

 

هدف از فصل اول

 

آشنایی با تاریخچه شرکت

فصل دوم

 

 موضوع فعالیت شرکت

فصل سوم

هدف از فصل سوم

  • آشنایي با تعاریف كلي پیمانكاري
  • آشنایي با مراحل اجراي طرح پیمانكاري
  • آشنایي با ثبت هاي مراحل مختلف
  • نحوه پرداخت حقوق و دستمزد کارگران
  • تراز صورت مغایرت بانکی
  • مالیات بر ارزش افزوده شرکت پیمانکاری

فصل چهارم

تحلیل ،پیشنهادات و نتیجه گیری در شرکت پیمانکاری

 

مرحله 3 : انعقاد قراردادبا پيمانكار :

 

بعد از اينكه برنده مناقصه تعيين شد قراردادي بين پيمانكار و كارفرما منعقد و ضمانت نامه هاي شركت در مناقصه آزاد مي شود

 

اهم مواردي كه در قرارداد ( پيمان ) پيش بيني مي شود ، شامل نكات زير است :

 

  • نام طرفين قرارداد ( كارفرما – پيمانكار )

 

2-3- موضوع پيمان :

 

اجراي عمليات كارهاي اصلي ، كارهاي فرعي و كارهاي جديد احتمالي است . كارهاي فرعي عملياتي را شامل مي شود كه به منظور اجرا و نگهداريعمليات موضوع پيمان ضروري است ، اما جزء كارهاي اصلي پيمان محسوب نمي شود به طور كلي منظور از موضوع قرارداد مال يا عملي است كه هر يك از قتعاملين تسليم يا انجام آن را به عهده مي گيرند .

 

3-3- مبلغ پيمان :

 

مبلغي كه پيمان بر اساس آن منعقد مي شود و با توجه به شرايط عمومي پيمان مبلغي به آن اضافه يا كسر مي گردد .

 

دستگاه هاي اجرائي موظفند در ارجاع كارهاي اضافي به پيمانكار يا تغيير در مقادير كار مفاد بخشنامه به شرايط عمومي پيمان را رعايت كنند .

 

4-3- مدت پنهان :

 

مدتي است كه پيمانكار تعهد مي كند در طي آن كارگاه را تجهيزات و عمليات مورد پيمان را اجرا كند .

 

5-3- تاييدات و تعهدات پيمانكار :

 

به طور خلاصه پيمانكار تاييد مي كند كه هنگام تسليم پيشنهاد ، مطالعات كافي به عمل آورده و هيچ نكته اي باقي نمانده است كه بعدا بتواند در مورد آن به جهل خود استناد نمايد .

 

6-3- تعهدات و اختيارات كارفرما :

 

كارفرما متهعد است كليه زمين هایي را كه براي تاسيس و ايجاد كارگاه و انجام عمليات موضوع پيمان مورد نياز است در تاريخ هايي كه در برنامه تفصيلي اجرائي منظم به پيمان پيش بيني شده است طبق صورت جلسه به پيمانكار تحويل دهد .همچنين كارفرما در مدت اجراي پيمان مي تواند توسط دستگاه نظارت ، مهندس مقيم و يا مامورين ديگري عمليات پيمانكار را بازرسي كند .

 

7-3- ضمانت نامه انجام تعهدات :

 

در موقع امضاء قرارداد پيمانكار بايد ضمانت نامه اي ( در حال حاضر 50% مبلغ اوليه پيمان ) از بانك مورد قبول كارفرما طبق نمونه اي كه معمولا ضميمه اسناد مناقصه است اخذ و تسليم كارفرما كند ضمانت نامه مذكور بايد تاريخ تصويب صورت مجلس تحويل موقت موضوع پيمان معتبر توبه دستور كارفرما قابل تمديد باشد .

 

پرداخت وجه صورت وضعيت موقت :

 

كارفرما پس از رسيدگي صورت وضعيت از جهت تطبيق ارقام با مبالغ مندرج در پيمان و اعمال تصحيحات لازم

 

وضع كسور زير تتمه قابل پرداخت را با تنظيم سندي از طريق صدور چاپ به پيمانكار پرداخت مي كند .

 

دفتر پيمانكار

دفتر كارفرما

بانك 2.000.000

پيش دريافت 2.000.000

ثبت پيش دريافت پيمان

پيش پرداخت2.000.000

بانك 2.000.000

ثبت پيش پرداخت پيمان

 

الف) جمع وجوهي كه بابت صورت وضعيت هاي قبلي پرداخت شده است

 

ب) 10% بابت وجه الضمنن ( سپردة حسن انجام كار )

 

ج) اقسام پيش پرداخت

 

د) ماليات موضوع مادة 76

 

ه) كسور متفرقه ديگري كه بر طبق شرايط عمومي پيمان به عهدة پيمانكار است

 

توضيحات ( موارد بالا ) :

 

توضيح الف) هر صورت وضعيتي ، تمامي كارهاي انجام شده از شروع كار تا تاريخ تهيه صورت وضعيت را نشان مي دهد بنابراين براي تعيين مبلغ كاركرد هر صورت وضعيت بايد كاركرد صورت وضعيت قبلي از كاركرد آخرين صورت وضعيت كسر مي گردد .

 

توضيح ب) منظور از كسر و نگهداري سپرده حسن انجام كار اين است كه اگر پيمانكار به علت بالا رفتن قيمت ها ، عدم توانايي يا به هر علت ديگري كار را نيمه تمام گذشت ، يا در دورة تضمين عیب و نقصي از كارها مشاهده شد كارفرما بتواند خسارت وارده را از محل سپردة حسن انجام كار جبران نمايد بنا به تقاضاي پيمانكار ، كارفرما مي تواند تضمين حسن انجام كار را در مقابل اخذ ضمانت نامه از بانك مورد قبول كارفرما مستردارد

 

توضيح ج ) به تشخيص كارفرما درصدي از مبلغ ناخالص هر صورت وضعيت بابت پيش پرداخت كسر خواهد شد به نحوي كه مبلغ پيش پرداخت با آخرين صورت وضعيت مستهلك شود مبلغ ضمانت نامه پيش پرداخت نيز بر ترتيبي كه اقساط ماهانه واريز مي گردد و همزمان و متناسبا تقليل مي يابد .

 

توضيح د ) 5/5% علي الحساب مالياتي كه توسط كارفرما در هر پرداخت به پيمانكار ، نسبت به قراردادهايي كه پيشنهاد آنها از اوايل سال 52 به بعد تسليم گرديده كسر مي گردد به دو جزء 4% و5/1% تقسيم مي شود 4% اول به عنوان ماليات مقطوع به خزانة دولت واريز و 5/1% بقيه به عنوان پيش پرداخت ماليات پيمانكار محسوب و از ماليات متعلق به در آمد پيمانكار كسر مي گردد.

 

توضيح ه ) مانند 2/3 درصد حق بيمه و بهداري ، 2/0 درصد سهم صندوق كار آموزي ، و عوارض معدن و آزمايشگاهي تماكي مبالغ مدرج در صورت وضعيت ها و همچنين پرداخت هايي كه بابت آن به عمل مي آيد جنبة موقت وغير منطقي و علي الحساب دارد و هر نوع اشتباه اندازه گيري و محاسباتي در صورت وضعيت هاي بعدي و يا در صورت وضعيت قطعي اصلاح و رغع خواهد شد .

مرحله 5 - خاتمه كار :

  • تحويل موقت :

بعد از آنكه عمليات موضوع پيمان طبق مشخصات و نقشه ها وساير اسناد و مدارك ضميمه پيمان خاتمه يافت ، پيمانكار مي تواند از طريق دستگاه نظارت تقاضاي تحويل موقت كند و نمايندة خود را براي عضويت در كميسيون تحويل موقت معرفي نمايد و در عين حال انجام كارهاي جزئي باقي مانده را نيز تقبل كند . دستگاه نظارت پس از بازديد عمليات ، تشكيل كميسيون تحويل موقت را از كارفرما تقاضا مي كند. بعد ااز آنكه اعضاي كميسيون مذبور تعيين شدند ، آزمايش هاي لازم با حضور اعضاي كميسيون توسط دستگاه نظارت انجام مي شود و نتايج آن در صورت مجلس تحويل موقت قيد مي گردد . كميسيون تحويل موقت ، فهرستي از نقائص و معايب و تكميل كارهاي ناتمام مهلتي براي پيمانكار تعيين و به دستگاه نظارت ماموريت مي دهد كه در راس مهلت مذبور عمليات را مجددا بازديد كند و اگر بر اساس فهرست نقائص هيچ گونه عيب نقص و كار نا تمامي باقي نمانده باشد در صورت مجلس تحويل موقت و گواهي رفع نقص و عيب را براي كارفرما ارسال كند تا پس از تصويب او به پيمانكار ابلاغ شود .

2-5-برچيدن كارگاه

 

پيمانكار موظف است پس از تحويل موقت كليه ماشين آلات و مصالح اضافي متعلق به خود را طي مدت مناسبي كه مورد قبول دستگاه نظارت باشد از محل خارج كند. همچنين پيمانكار بايد نسبت به برچيدن و تخريب كارگاه و خارج كردن مواد حاصل از آن اقدام كند. هزينه هاي مربوط به برچيدن كارگاه كلاً به عهده پيمانكار است و مصالح حاصل از تخريب نيز به وي تعلق دارد.

 

دفتر پيمانكار

دفتر كارفرما

پيمان در دست اجرا **

بانك **

پرداخت بابت تخريب كارگاه

ثبتي ندارد

 

انبار

تعريف انبار :

امروزه انبار د يگر حالت يك محفظه را ندارد بلكه عمليات آن زماني كافي ورضايت بخش است كه از دوجهت اطلاعاتي وفيزيكي مورد توجه قرارگيرد به طور كلي انبا رمحل وفضايي است كه يك يا چند نوع كالاي بازرگاني ،‌صنعتي يا مواداوليه يا فرآورده هاي مختلف كه اساس يك سيستم صحيح طبقه بندي وتنظيم مي گردد.

 

انواع انبارها :

انبارها از نظر فرم ساختماني به سه صورت زير مي باشند:

  • انبارهاي پوشيده :

اين مكان از تمام اطراف بسته است وداراي سقف ووسايل ايمني كامل مي باشد .

  • انبارهاي سرپوشيده يا هانگارد :

اين انبار داراي سقف بوده ولي چهار طرف آن باز است وفاقد حفاظ جانبي است . اين نوع انبارها كالاها را فقط از باران وآفتاب حفظ مي كند .

  • انبار با ز يامحوطه :‌اين انبار به صورت محوطه بوده وجهت نگهداري ماشين آلات ولوازم سنگين مورد استفاده قرار مي گيرد.

تعریف انبارداری مواد و مصالح یکی از مهمترین عوامل هزینه است که بطور متوسط 55درصد بهای تمام شده کالای ساخته شده را تشکیل میدهد با این جهت موفقیت موسسات صنعتی تاحدی منوط بداشتن سازمان مجهز برای تدارک و خرید و انبار کردن مواد و ایجاد دستگاههای حسابداری کالا برای اعمال نظارت موثر روی مصرف مواد و موجودی جنسی خواهد بود.اجناس و موجودیهای انبار باید تحت اختیار یک انباردار مسئول باشد.کار انبارداری یک شغل مهم و پرمسئولیتی است چون غالباً مواد و مصالح و اجناس انبار بزرگترین رقم دارایی اکثر موسسات صنعتی و بازرگانی را تشکیل داده و مسئوالیت نگاهداری و حسن اداره انبار به مراتب بیشتر از مسئولیت صندوق دار بنگاه می باشد.موجودیهای انبار باید در محلهای محفوظ و دور از خطر بطرز منظم طوری نگهداری شود که دسترسی به آنها در موقع لزوم به آسانی میسر باشد. اقلام وارده و صادره باید بسرعت تحویل داده شده و در صورتهای مخصوص ثبت گردد و اقلام راکد و زائد و ناباب انبار به روسای مسئول بنگاه گزارش شود.نوع و مقدار مواد و حداقل و حداکثر موجودی هر یک از اقلام که میزان آن توسط مدیران فنی تعیین می شود باید پیوسته مطعح نظر انباردار قرار گیرد. در کارخانجات و موسسات بزرگ غالباً انبارهایي جداگانه برای مواد نیمه ساخته- مواد کمکی-مواد ساخته شده – مواد خام و مواد مصرف شدنی وجود دارد و بعضی اوقات انبارهای فرعی برای موادی که مرتباً به مقادیر زیاد مورد احتیاج می باشد تاسیس شده و زیرنظر کمک انباردارهایی که مسئول انبارداری آنها را انتخاب مي كند قرار مي گیرد.

 

- پرداخت به صورت نقدی :

در این روش یک چک در وجه صندوق دار شرکت صادر می شود و صندوقدار شرکت بر اساس لیست حقوق دریافت شده از واحد حسابداری حقوق و دستمزد اقدام به پرداخت حقوق می نماید.

این روش دارای معایبی از جمله موارد زیر می باشد.

الف: وجود احتمال سرقت پول در هنگام انتقال از بانک به شرکت.

ب: احتمال اشتباه در پرداخت به پرسنل و جابجایی پرداخت.

ج: احتمال کسرس صندوق دار با ارقام بالا.

د: صرف وقت زیاد جهت پرداخت و دریافت پول توسط کارکنان.

2- پرداخت به صورت صدور چک در وجه هر یک از کارکنان:

در این روش برای هر کدام از پرسنل شرکت یک فقره چک صادر می شود که دارای معایب زیرمیباشد:

الف: احتمال اشتباه در پرداخت

ب: صرف وقت طولانی و خسته کننده جهت صدور چک.

ج: صرف وقت طولانی جهت اقدام به امضاهای مجاز چک.

د: محدودیت در دریافت دسته چک از بانکها.

3_ پرداخت از طریق سیستم بانکی:

در این روش واحد حسابداری حقوق و دستمزد اقدام به افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت و یا کارت بانک برای هر یک از پرسنل می نماید و در پایان ماه با صدور یک فقره چک به همراه ارائه لیست و دیسکت حاوی اطلاعات حقوقی پرسنل اقدام به پرداخت حقوق کارکنان می نماید که دارای مزیتهای زیرمی باشد:

الف) دارا بودن دقت بالا در پرداخت حقوق

ب) صرف وقت کمتر در امور مالی و کارکنان

ج) استفاده از نیروی کار بانکها جهت پرداخت حقوق

د) حذف احتمال سرقت.

و-ارسال لیست به تامین اجتماعی:

واحد حقوق و دستمزد در امور مالی برای تهیه و ارسال و پرداخت حق بیمه کارکنان به سازمان تامین اجتماعی به مدت یک ماه فرصت دارد. لذا معمولا تا پایان ماه این امر صورت می پذیرد.

 

7- ارسال لیست مالیات به اداره دارایی و امور اقتصادی:

واحد حقوق و دستمزد در امور مالی برای تهیه و ارسال و پرداخت مالیات مکسور از حقوق پرسنل از تاریخ پرداخت حقوق به مدت یک ماه فرصت دارند تا اقدام لازم به عمل آورد.

 

8- صدور سند حسابداری حقوق و دستمزد :

صدور سند حسابداری حقوق و دستمزد در سیستم های یکپارچه به صورت مکانیزه صورت می پذیرد و محاسباتی در پایان هر ماه و یا در تاریخ پرداخت حقوق و دستمزد سند مر بوطه صادرمی گردد.

 

تبصره :

شرکت به منظور جبران بخشی از خدمات انجام شده کارکنان در خارج از ساعات اداری مجاز به پرداخت اضافه کار تشویقی خواهد بود.

1- تاخیر ورود و تعجیل در خروج کارکنان را نمی توان با ساعات اضافی کاری آنان تهاتر نمود.

2- به ازای هر ساعت کار اضافی معادل 40 % مزد علاوه بر مزد ساعات کار عادی به کارکنان پرداخت خواهد شد و نحوه محاسبه آن به شرح زیر می باشد

 

نوبت کاری:

در بسیاری از واحدهای تولیدی به دلایل مختلف کارگران به صورت نوبتی کار می کنند مطابق ماده 55 قانون کار ،کار نوبتی عبارتست از کاری که در طول ماه گردش دارد به نحوی که نوبتهای آن در صبح یا عصر یا شب واقع شود.به کارگری که در طول ماه به طور نوبتی کار میکند اگر نوبت کارش در صبح و عصر واقع شود 10% و چنانچه نوبت کار او در صبح و عصر و شب قرار گیرد 15% و در صورتی که نوبت کار در صبح و شب و یا عصر و شب باشد 22.5% علاوه بر دستمزد عادی به عنوان فوق العاده نوبت کاری پرداخت خواهد شد.

 

 

1- مزد یک ساعت اضافه کار = مزد یک ساعت کار + 40% مزد یک ساعت کار

2- به کارکنانی که روز جمعه در ساعات عادی کار می کنند، علاوه بر حق استفاده از یک روز تعطیلی بلافاصله در هفته آينده ، معادل 40 % علاوه بر مزد ساعت کار عادی از اول همان ساعات اولیه کار به عنوان اضافه مزد روز تعطیل پرداخت خواهد شد.

تعیین درصدهای بیمه تامین اجتماعی بر اساس بخش نامه صادره از طرف سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر تنها حق اولاد از بیمه معاف میباشد.بیمه تامین اجتماعی شامل( 7 درصد سهم کارمند،3 درصد بیمه بیکاری و 20 درصد سهم کارفرما) می باشد. ضمنا لازم به توضیح می باشد در صورت مشمول بودن شرکت به قانون مشاغل سخت و زیان آور (4 درصد بیمه سهم کارفرما) افزایش خواهد یافت.

فرمولهای( مزد روزانه و مزد یک ساعت کار) به شرح زیر می باشد:

حقوق ماهانه

1- مزد روزانه = --------------

30

 

مزد روزانه

2- مزد یک ساعت کار = -------------------

8 ساعت

 

مالیات بر ارزش افزوده

یکی از مباحث نسبتا جدید که در حسابداری میبایست مورد توجه قرار گیرد مالیات بر ارزش افزوده و نحوه محاسبه و چگونگی ثبت اسناد حسابداری در زمینه مالیات بر ارزش افزوده میباشد

 

شرکت های پیمانکاری و موسسات بخش عمومی و خصوصی اجرای عملیاتی نظیر لوله کشی خط لوله گاز و …. را با قرارداد به موسسات پیمانکاری ساخت و ساز واگذار می کنند . شرکت پیمانکاری پارس ست را در نظر می گیریم که مسئولیت اجرای کامل عملیات ساخت و انتقال خط لوله موضوع پیمان خود را تا تکمیل نهایی آن به عهده می گیرد .

 

فرض می شود در یک دوره مالیاتی سه ماهه مالیات بر ارزش افزوده شرکت مربوطه گردش مالی به قرار ذیل داشته باشد :

 

شرکت پیمانکاری پارس ست مبلغ ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به عنوان پیش پرداخت از کارفرمای خود دریافت میکند . به دلیل اینکه دریافت یا ارائه خدمات انجام نشده است ، این معامله مشمول مالیات بر ارزش افزوده و عوارض نمی شود .

 

در دوره سه ماهه مالیات بر ارزش افزوده ، پیمانکار مورد نظر ، در ارتباط با پیش پرداخت مبلغی را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده از کارفرما دریافت نمی کند .

 

 

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 38,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

خلاصه کتاب نظریه های کلاسیک جامعه شناسی نویسنده: تیم دیلینی ترجمه بهرنگ صدیقی ، وحید طلوعی

خلاصه کتاب نظریه های کلاسیک جامعه شناسی نویسنده: تیم دیلینی ترجمه بهرنگ صدیقی ، وحید طلوعی

این کتاب یکی از منابع اصلی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری علوم اجتماعی می باشد. این کتاب در 160 صفحه خلاصه شده است. نوع فایل: پی دی اف. ... ...

دانلود کتاب صوتی زنانی که با گرگ ها می دوند

دانلود کتاب صوتی زنانی که با گرگ ها می دوند

عنوان کتاب: زنانی که با گرگ ها می دوند نویسنده: کلاریسا پینکولا استس مترجم: سیمین موحد گوینده: فهیمه محبی زنگنه فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 114 حجم کل فایل ها: 343 مگابایت مدت زمان پخش: 25 ساعت زبان: فارسی توضیحات: کتاب زنانی که با گرگ ها می دوند، اثری ... ...

دانلود کتاب شیوه‌های مطالعه و کتابخوانی با گام‌های عملی برای دانشجویان

دانلود کتاب شیوه‌های مطالعه و کتابخوانی با گام‌های عملی برای دانشجویان

عنوان کتاب: شیوه‌های مطالعه و کتابخوانی با گام‌های عملی برای دانشجویان نویسنده: پریسا ایران‌نژاد فرمت فایل ها: pdf تعداد صفحات: 153 ناشر: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی زبان: فارسی توضیحات: تجربه سال‌ها تدریس در دانشگاه نشان داده است که اساتید از عدم انگیزه ... ...

خلاصه کتاب نظریه اجتماعی مدرن از پارسونز تا هابرماس نوسینده: یان کرایب

خلاصه کتاب نظریه اجتماعی مدرن از پارسونز تا هابرماس نوسینده: یان کرایب

این کتاب منبع کنکور دکتری علوم اجتماعی می باشد. این کتاب در 75 صفحه خلاصه شده است. نوع فایل: پی دی اف   ... ...

خلاصه کتاب فلسفه علوم اجتماعی قاره ای، ایون شرت، ترجمه هادی جلیلی

خلاصه کتاب فلسفه علوم اجتماعی قاره ای، ایون شرت، ترجمه هادی جلیلی

این کتاب 331 صفحه است که در 61 صفحه بسیار مفید خلاصه شده است. فقط فصل آخر که نتیجه گیری می باشد(حدود 3 صفحه) و امکان حذف بیشتر مطالب نبود تقریباً بصورت کامل آورده شده است. نوع فایل: پی دی اف. ... ...

آموزش ویدیویی نرم افزار مکس کیو دی ای (MaxqDA)

آموزش ویدیویی نرم افزار مکس کیو دی ای (MaxqDA)

فایل اختصاصی مدرسه رویش / این فیلم مربوط به دوره آموزشی نرم افزار مکس کیو دی ای است که توسط مدرسه مجازی رویش و با تدریس سرکار خانم عبداللهی برگزار شده است. در این دو جلسه نحوه استفاده از این نرم افزار به صورت کاربردی بیان شده است.نرم افزار پژوهشی مکس کیو دی ای چیست؟داده‌های ... ...

خلاصه کتاب جامعه شناسی خانواده (با تأکید بر نقش، ساختار و کارکرد خانواده در دوران معاصر) نویسنده: شهلا اعزازی

خلاصه کتاب جامعه شناسی خانواده (با تأکید بر نقش، ساختار و کارکرد خانواده در دوران معاصر) نویسنده: شهلا اعزازی

فهرستمقدمهبخش اول: ساختار و روابط اجتماعی در انواع خانوادهاي دوران گذشتهبخش دوم: ساختار و روابط در خانواده هسته ايبخش سوم: نقش هاي خانوادگیبخش چهارم: کارکرد اجتماعی کردن خانواده هسته ايبخش پنجم: پدیده خشونت خانوادگی این کتاب در 35 صفحه خلاصه شده است. نوع فایل پی دی اف ... ...

خلاصه کتاب خودکشی دورکیم

خلاصه کتاب خودکشی دورکیم به تعداد 55 صفحه pdf   کتاب اول شامل سرفصل های عوامل فرا اجتماعی خودکشی و حالتهای روانشناختی طبیعی - نژاد ، وراثت خودکشی و عوامل محیط طبیعی تقلید   کتاب دوم شامل سرفصل های روش تشخیص علل و انواع آن خودکشی ناشی از خودخواهی خودکشی ناشی از ...

آموزش روش تحلیل مضمون (pdf)

آموزش روش تحلیل مضمون (pdf)

روش تحلیل مضمون یکی از روش‌های بسیار کاربردی در دسته‌بندی داده‌ها است و در بسیاری از انواع تحقیق‌های اسنادی و میدانی قابل استفاده است. این بسته شامل ۵ فایل متنی (pdf) است: - مقاله تحلیل مضمون و شبکه مضامین؛ این مقاله به معرفی کامل روش تحلیل مضمون می‌پردازد - مقاله کشف ... ...

آموزش ویدیویی نرم افزار فیش نویسی وان نوت (OneNote)

آموزش ویدیویی نرم افزار فیش نویسی وان نوت (OneNote)

فایل اختصاصی مدرسه رویش / این فیلم مربوط به دوره آموزشی نرم افزار فیش نویسی وان نوت OneNote است که توسط مدرسه مجازی رویش و با تدریس سرکار خانم دکتر آزاده سهرابی نژاد برگزار شده است. در این دو جلسه نحوه استفاده از این نرم افزار به صورت کاربردی بیان شده است. معمول ترین روش ... ...

کتاب صوتی من به شما یاد میدهم تا ثروتمند شوید اثر رامیت ستی

کتاب صوتی من به شما یاد میدهم تا ثروتمند شوید اثر رامیت ستی

یکی از افراد مورد علاقه من در دنیای مدیریت پول و کسب و کار، یک آمریکایی هندی تبار به نام رامیت ستی است. ایده‌های اون همیشه برای من عملی و کار بوده و خیلی خوشحالم که امروز کتاب صوتی فوق‌العاده اون را خدمت شما عرضه می‌کنم. بیشتر به پس‌انداز کردن فکر می‌کنید تا درآمد بیشتر ... ...

کتاب صوتی کافه اروپا

کتاب صوتی کافه اروپا

عنوان کتاب: مهارتهای کاربردی فروش تلفنی نویسنده: اسلاونکا دراکولیچ مترجم: نازنین دیهیمی گوینده: نگار اسماعیلی فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 27 حجم کل فایل ها: 287 مگابایت مدت زمان پخش: 9 ساعت و 53 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: کتاب صوتی کافه اروپا مجموعه‌ای از ... ...

دریافت فایل : کتاب صوتی کافه اروپا
دانلود کتاب اصول و مبانی جامعه شناسی سیاوش گلابی

دانلود کتاب اصول و مبانی جامعه شناسی سیاوش گلابی

دانلود کتاب اصول و مبانی جامعه شناسی سیاوش گلابی +pdf نویسنده : سیاوش گلابی ناشر : نشر میترا تعداد صفحات : 212   زبان کتاب : فارسی فرمت فایل:pdf حجم فایل: ... ...

مبانی جامعه شناسی امان الله قرایی مقدم

مبانی جامعه شناسی امان الله قرایی مقدم

«یا لطیف» ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ دانلود کتاب مبانی جامعه شناسی امان الله قرایی مقدم     معرفی کتاب: این کتاب دارای دوازده فصل می باسد: فصل اول:کلیات فصل دوم:تاریخچه ی جامعه شناسی وتفکرات اجتماعی فصل ... ...

فیلم آموزش پاراگراف‌نویسی (2 جلسه)

فیلم آموزش پاراگراف‌نویسی (2 جلسه)

فایل اختصاصی مدرسه رویش / این فیلم مربوط به دوره آموزشی پاراگراف نویسی است که توسط مدرسه مجازی رویش برگزار شده است پاراگراف نویسی مهارت پایه برای نگارش مقاله و پایان نامه است فایل های مدرسه مجازی رویش تضمین شده است و در صورت عدم رضایت از محصول، هزینه بازگردانده ... ...

دانلود کتاب صوتی چرا ملت ها شکست می خورند؟

دانلود کتاب صوتی چرا ملت ها شکست می خورند؟

عنوان کتاب: چرا ملت ها شکست می خورند؟ نویسنده: دارون عجم اوغلو، جیمز ای رابینسون مترجم: محسن میردامادی , محمد حسین نعیمی پور گوینده: تایماز رضوانی فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 17 حجم کل فایل ها: 270 مگابایت مدت زمان پخش: 26 ساعت و 13 دقیقه زبان: ... ...

خلاصه کتاب نظریه فرهنگی معاصر اندرو میلنر و جف براویت، ترجمه جمال محمدی

خلاصه کتاب نظریه فرهنگی معاصر اندرو میلنر و جف براویت، ترجمه جمال محمدی

این کتاب دارای 375 صفحه می باشد که در 115 صفحه (57 صفحه دو رو)خلاصه شده است. این کتاب به گونه ای خلاصه شده است که فقط مطالب اضافی آن حذف گردیده است. بخش آخر کتاب که نتیجه گیری است امکان حذف بیشتر امکانپذیر نبود. شاید حدود 5 درصد قسمت نتیجه گیری حذف گردیده. این کتاب منبع ... ...

خلاصه کتاب جامعه شناسی سیاسی معاصر، کیت نش، ترجمه محمدتقی دلفروز

خلاصه کتاب جامعه شناسی سیاسی معاصر، کیت نش، ترجمه محمدتقی دلفروز

این کتاب یکی از منابع اصلی کنکور دکتری و کارشناسی ارشد علوم اجتماعی می باشد. این اثر با تأکید بر جهانی شدن، سیاست و قدرت نگاشته شده است. این کتاب دارای 368 صفحه می باشد که در 78 صفحه خلاصه شده است. خلاصه ای بسیار مفید که صرفا مطالب اضافی آن حذف گردیده است. نوع فایل: پی دی ... ...

دانلود کتاب صوتی پاسخ‌های کوتاه به پرسش‌های اساسی

دانلود کتاب صوتی پاسخ‌های کوتاه به پرسش‌های اساسی

عنوان کتاب: پاسخ‌های کوتاه به پرسش‌های اساسی نویسنده: استیون هاوکینگ مترجم: جمیل آریایی گوینده: آرمان سلطان زاده فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 19 حجم کل فایل ها: 190 مگابایت مدت زمان پخش: 6 ساعت و 37 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: استیون هاوکینگ کیهان‌شناس و ... ...

کتاب جامعه شناسی شهری:دکتر محمود شارع پور

کتاب جامعه شناسی شهری:دکتر محمود شارع پور

کتاب جامعه‌ شناسی شهری نوشته دکتر محمود شارع‌ پور کتاب جامعه شناسی شهری با فرمت pdf در 257 صفحه سرفصل ها فصل اول: کلیات و تعریف مفاهیم فصل دوم: منشا پیدایش شهرهای جدید از ابتدا تا قرون وسطا فصل سوم: شهرها از قرون وسطا تا ظهور انقلاب صنعتی فصل چهارم: روند شهرنشینی در ... ...

روش تحقیق کیفی  کاترین مارشال

روش تحقیق کیفی کاترین مارشال

«یا لطیف» ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ دانلود کتاب روش تحقیق کیفی، کاترین مارشال، گرچن ب، راس‌من، ترجمه علی پارسائیان، سید محمد اعرابی معرفی کتاب:   کتاب روش تحقیق کیفی شامل هفت فصل است که عبارتند از: کلیات؛ ... ...

خلاصه کتاب جامعه شناسی آموزش و پرورش (خلاصه سه فصل اول) تألیف: محمود شارع پور

خلاصه کتاب جامعه شناسی آموزش و پرورش (خلاصه سه فصل اول) تألیف: محمود شارع پور

خلاصه کتاب جامعه شناسی آموزش و پرورش. مهمترین قسمت کتاب خلاصه شده است که نظریه های جامعه شناسی آموزش و پروش می باشد. این کتاب در 47 صفحه خلاصه شدهاست. این کتاب منبع کنکور کارشناسی ارشد علوم اجتماعی می باشد. نوع فایل: پی دی اف.   فهرست مقدمه فصل اول: كليات فصل دوم: ... ...

خلاصه کتاب جامعه شناسی علم محمد توکل

خلاصه کتاب جامعه شناسی علم محمد توکل

این کتاب در 52 صفحه خلاصه شده است. نوع فایل: ی دی اف   ... ...

نظريه هاي جامعه شناسي در دوران معاصر،جورج ريتزر ، ترجمه محسن ثلاثي

نظريه ھاي جامعه شناسي ۲رشته علوم اجتماعينام منبع و مؤلف : نظريه ھاي جامعه شناسي در دوران معاصر،جورج ريتزر ، ترجمه محسن ثلاثي 271 صفحه اسلاید پی دی اف شده فصل چھارم:انواع نظريه ھاي جامعه شناختي نو مارکسيستيفصل پنجم :نظريه کنش متقابل نمادينفصل ششم:جامعه شناسي پديده شناسي و روش ...

کتاب تغییرات اجتماعی گی روشه‎

کتاب تغییرات اجتماعی گی روشه‎

دانلود کتاب تغییرات اجتماعی - گی روشه‎   تغییرات اجتماعی نویسنده : روشه - گی مترجم : وثوقی - منصور محل نشر : تهران تعداد صفحه : ۲۴۸ نوع اثر : ترجمه زبان کتاب : فارسی     معرفی کتاب: مولف به بررسی و نقد نظریه های جامعه شناسان و متفکران اجتماعی در زمینه تغییرات ... ...

رسانه ها و مدرنيته؛ نظريه هاي اجتماعي رسانه ها ، جان. ب. تامپسون ترجمه مسعود اوحدي

رسانه ها و مدرنيته؛ نظريه هاي اجتماعي رسانه ها ، جان. ب. تامپسون ترجمه مسعود اوحدي

این کتاب خلاصه قسمتی از کتاب رسانه ها و مدرنيته؛ نظريه هاي اجتماعي رسانه ها ، جان. ب. تامپسون ترجمه مسعود اوحدي می باشد. مربوط به جامعه شناسی ارتباطات. فصول خلاصه شده به شرح ذیل می باشد: فصلاول: ارتباط و بافت اجتماعي فصل دوم : رسانه ها و گسترش جوامع مدرن فصل سوم: رونق ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پروژه و کارآموزی در رشته عمران در شهرداری ،کاراموزی حسابداری در هتل،کاراموزی ژنتیک در آزمایشگاه،طرح درس سالانه 1402-1401 اول و چهارم و ششم ابتدایی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما